Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:53:39 GMT

ذوب‌آهن در شکایت از مهاجم استقلال موفق می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۴۰۹۶

ذوب‌آهن در شکایت از مهاجم استقلال موفق می‌شود؟

با مطالعه دقیق قرارداد ارسلان مطهری با ذوب‌آهن متوجه می‌شویم این بازیکن به دلیل عدم اجرای تعهدات باشگاه ذوب‌آهن از این تیم جدا شده است.

به گزارش مشرق، ارسلان مطهری مهاجم ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست و در تعطیلات زمستانی از این تیم جدا شد و به استقلال تهران پیوست و مطهری که چندین فصل است از علاقه خود به استقلال حرف می زد، بالاخره به تیم محبوبش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه و با حضور در اردوی آبی های پایتخت، درخشش این بازیکن باعث شد تا یکی از برترین خریدهای نیم‌فصل لقب بگیرد و به نوعی آبی‌پوشان برنده این نقل و انتقال باشند. 

پس از این جدایی، باشگاه ذوب‌آهن از این نقل و انتقال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد که مورد قبول واقع نشد ولی باشگاه ذوب آهن حالا به کمیته استیناف شکایت کرده و در صدد است اگر نتیجه نگیرد شکایت خود را به CAS ببرد.

جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در آخرین توضیحی که درباره روند دنبال کردن پرونده انتقال ارسلان مطهری داشته، اینطور توضیح داده است: «یکی از بندهای قرارداد ارسلان مطهری این بود که هر زمان خواست می‌تواند قراردادش را فسخ کند. همچنین جدول زمان‌بندی برای پرداخت قرارداد او وجود داشت.»

بیشتر بخوانید:

گاف بزرگ ذوب‌آهن در ماجرای انتقال مطهری +سند

این صحبت ها و حرف های جواد محمدی در واقع موضوع اصلی این ماجرا است؛ چرا که ذوب آهن می باید طبق بندهای قرارداد تا تاریخ ١۶ آذرماه ١٣٩٨،  شصت درصد از مبلغ قرارداد مطهری را پرداخت می کرده که چنین اتفاقی رخ نداده است.  

محمدی در رابطه با این موضوع اینطور توضیح داده است:«از طرف دیگر اصلاً 50 درصد قرارداد او را پرداخت نکرده بودیم که پس از پرداخت 10 درصد مذکور، این میزان به 60 درصد رسیده باشد. از قرارداد 2 و نیم میلیاردی مطهری تا نیم‌فصل تنها 40 درصد یعنی یک میلیارد تومان به او پرداخت شده بود.»

 مطالعه قرارداد مطهری با ذوب‌آهن نشان می دهد که بندی مبنی بر اینکه هرگاه این بازیکن بخواهد قرارداد را می‌تواند فسخ کند، وجود ندارد. 

در واقع مطهری که یکی از ستاره‌های لیگ نوزدهم لقب گرفته با استفاده از زمان‌بندی پرداختی و اینکه مبلغ مدنظرش تا آن زمان به او پرداخت نشده بود، از این تیم جدا شده تا ٢۵٠ میلیونی (١٠ درصد مبلغ قرارداد) که به او پس از جدایی داده شده نیز در این پرونده برای ذوبی ها راهگشا نباشد.

نکته دیگر در این پرونده اینکه کمیته تعیین وضعیت دو مرتبه به باشگاه ذوب آهن برای پرداخت مطالبات ارسلان مطهری زمان می‌دهد که این اتفاق از سوی باشگاه رخ نمی دهد و در واقع بخشی از مطالبات این بازیکن هم زمانی پرداخت می شود که کار از کار گذشته بوده و پرداختی خارج از نوع های مقرر انجام شده است.  

البته با تمام این موارد هنوز باشگاه ذوب آهن پیگیر این پرونده است و مدیرعامل باشگاه می گوید این پرونده را در CAS پیگیری خواهد کرد:« دفاعیات ما به کمیته تعیین وضعیت رفت که رأی به نفع ما صادر نشد. پس مستندات خود را به کمیته استیناف ارسال کردیم و اگر حتی کار به CAS کشیده شود نیز از حق باشگاه کوتاه نمی‌آییم.»

باشگاه ذوب آهن هنوز در انتظار رای کمیته استیناف است و باید ببینیم رای نهایی این کمیته با توجه به مدارک و اسنادی که وجود دارد چه چیزی خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم استقلال تهران ارسلان مطهری ذوب آهن اصفهان شکایت باشگاه ذوب آهن ارسلان مطهری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر

اینتر برای خرید زیرکزی به فروش برخی بازیکنانش نیاز دارد

طرفداری | هرتیمی مارکوس تورام را می خواهد، باید بند فسخ 85 میلیون یورویی قرارداد مهاجم فرانسوی با اینتر را فعال کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در قرارداد مارکوس تورام با اینتر بند فسخ 85 میلیون یورویی وجود دارد و نراتزوری پیشنهادهای کمتر از این رقم برای او را رد خواهد کرد زیرا قصد حفظ مهاجم 26 ساله خود را دارد. اگر تیمی بند فسخ قرارداد تورام را فعال کند، آنگاه تصمیم نهایی با او خواهد بود. در صورت پاسخ مثبت تورام، اینتر برای جذب یاشوا زیرکزی وارد عمل می شود اما حتی بدون فروش تورام هم نراتزوری این مهاجم 22 ساله را می خواهد. با این حال اینتر قبل از اقدام برای زیرکزی نیاز به فروش دارد.

والنتین کاربونی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد، یکی از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید و قیمت او 30 میلیون یورو تعیین شده است. فیورنتینا پس از رد شدن پیشنهاد 20 میلیون یورویی‌اش در ژانویه همچنان به وینگر 19 ساله آرژانتینی علاقه دارد درحالی که آتالانتا نیز وضعیت او را دنبال می کند. تیم های انگلیسی به ویژه استون ویلا نیز توجه ویژه‌ای به کاربونی دارند.

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان اینتر که در تابستان 2023 به صورت قرضی راهی سمپدوریا شد نیز دیگر گزینه اینتر برای فروش است. امپولی به جذب قرضی پسر دژان علاقه دارد اما مشتریان دست به نقد او در فرانسه هستند.

بولونیا 60 میلیون یورو برای فروش زیرکزی می خواهد و اینتر می تواند با حذف کردن بند بازخرید 12 میلیون یورویی قرارداد جووانی فابیان (قابل فعال سازی در سال 2025)، از بولونیا برای مهاجم هلندی تخفیف بگیرد. این کار باعث می شود روسوبلو بتواند این هافبک 20 ساله را با رقمی بیشتر از 12 میلیون یورو به تیمی مثل آاس رم بفروشد یا اینکه او را حفظ کند. باید دید نراتزوری می تواند با فروش به موقع بازیکنان جوانش پول مورد نیاز برای خرید زیرکزی را فراهم کند یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال