Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و پروشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش استان در راستای پویش «در خانه بمانیم» برنامه‌های گسترده‌ای را در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، پرورشی و ورزشی در شبکه شاد تداراک دیده است.

سید‌مجتبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت دانش‌آموزان امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، اظهار داشت: تابستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در بحث اوقات فراغت به شکلی متفاوت در خدمت دانش‌آموزان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای پویش «در خانه بمانیم» برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، پرورشی و ورزشی در شبکه شاد دارد که به شکلی منسجم، هدفمند و متناسب با علائق دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و پروشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: ما به برنامه ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پروش مستند به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش متعهد هستیم که امسال حداقل برای 88 هزار نفر دانش‌آموز برنامه‌ریزی کنیم و در این راستا از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش به ویژه شبکه شاد استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد:  445 پایگاه اوقات فراغت در خدمت دانش‌آموزان خواهند بود و برنامه‌های با بهره‌گیری از بهترین مدرسان در زمینه تولید و بارگذاری محتواهای فرهنگی و آموزشی را در این پایگاه‌ها برای دانش‌آموزان در شبکه شاد داریم.

موسوی در مورد امکان برگزاری کلاس‌های حضوری پیش‌بینی شده، گفت: همه چیز به وضعیت اعلام شده بستگی دارد، اگر چنانچه وضعیت رو به عادی شدن برود حتما کلاس‌ها به صورت حضوری در پایگاه تابستانی به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های مراقبت و کنترل بیماری خواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش اوقات فراغت دانش آموزان کرمانشاه موسوی شاد آموزش و پرورش دانش آموزان اوقات فراغت شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج