Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کارگروه فرهنگی شورای بزرگداشت دهۀ کرامت گفت: در تلاشیم به زودی بنیاد بین‌المللی مجازی امام رضا(ع) را راه‌اندازی کنیم تا نه تنها امسال و با توجه به شرایط خاص کشور، بلکه سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

سیدجواد رفائی مسئول کارگروه فرهنگی شورای بزرگداشت دهۀ کرامت کشور و مشاور فرهنگی هنری بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی درنظر گرفته شده برای ایام دهه کرامت گفت: ستاد دهه کرامت کشور به همراه ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادهای عضو در ستاد، با توجه به شرایط خاصی که امسال کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا با آن مواج است، استفاده از ظرفیت بالای فضای مجازی را راهکار اصلی خود برای پیشبرد برنامه‌ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفائی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در حوزه فعالیت‌‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری اظهار کرد: در سال‌های گذشته در این زمینه‌ها اقدامات بسیار فاخری صورت گرفت اما بسیاری از آنها برای عموم مردم قابل رؤیت نبود و در جریان انجام چنین فعالیت‌هایی قرار نمی‌گرفتند. به عوان مثال، کاری که در استان خراسان صورت می‌گرفت در سایر استان‌های کشور دیده نمی‌شد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم بار دیگر تولیدات فاخر و اثرگذار سال‌های گذشته را اعم از فیلم، عکس، پوستر و ... را در قالبی مشخص در معرض دید مخاطبان قرار دهیم. در تلاش هستیم به زودی بنیاد بین‌المللی مجازی امام رضا (علیه‌السلام) راه‌اندازی کنیم تا نه تنها امسال و با توجه به شرایط خاص کشور، بلکه سال‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مشاور فرهنگی و هنری بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از راه‌اندازی "رادیو دهۀ کرامت" خبر داد و گفت: این رادیو شامل 10 بخش 10 دقیقه‌ای شامل مداحی، مولودی‌خوانی، موسیقی، سخنرانی ناب از علمای و اندیشمندان و ... با موضوع این ایام است که در ایام دهه کرامت برای مردم پخش خواهد شد.

مسئول کارگروه فرهنگی شورای بزرگداشت دهۀ کرامت اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام کارویژه‌ای هنری در دستور کار خود قرار داد تا بر اساس آن هنرمندان در زمینه‌های مختلف هنری به خلق اثر بپردازند.

"رزمایش کمک مؤمنانه" را بار دیگر در دهۀ کرامت به تصویر بکشیمعوامل و موانع برکت در زندگی

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT3 واژه های کاربردی مرتبط امام رضا (ع) دهه کرامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت امام رضا ع دهه کرامت بنیاد بین المللی راه اندازی امام رضا ع دهۀ کرامت دهه کرامت سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود