Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهی از اقتصاددانان ژاپنی برگزاری بازی‌های معوق توکیو 2020 در سال 2021 در شرایط بدون واکسن را غیرمحتمل می‌دانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از نیکای اسپرتس، اقتصاددانان ژاپنی بر این باورند که برگزاری بازی های المپیک توکیو 2020 بر طبق برنامه ریزی و بدون تولید واکسن پیشرفتی نخواهد داشت و از سوی دیگر اقتصاد افول کرده ژاپن بدون حضور خارجیان را متضرر و غیرقابل تحرک عنوان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان بر این باورند که برگزاری بازی های المپیک در ژاپن خسارات اقتصادی زیادی را بهمراه خواهد داشت و تولید واکسن با پیش بینی زمان حداقل 3 سال؛ زمان بازیابی و بهبود اقتصادی را مشخص می نماید.

جان کوتس، رئیس کمیسیون هماهنگی توکیو 2020 در کمیته بین المللی المپیک نیز از تاثیر شرایط کووید19 بر برگزاری بازی های المپیک در سال 2021 گفته بود.
 
این در حالیست که به زعم برخی از کارشناسان اقتصادی ژاپن، تعویق المپیک برای سال 2022 می توانست شرایط بهتری را برای تولید واکسن و برگزاری بازی ها فراهم نماید.
 
۳ تیر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توکیو 2020 برگزاری بازی توکیو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس