Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبی از اقدامات صنایع پتروشیمی در مقابله با کرونا ویروس در بندرماهشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال بودجه برای مقابله با کرونا اختصاص داده شده است.

«مهرزاد غیبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: صنعت پتروشیمی همواره سعی کرده در نمایش عمومی اقدامات انجام شده در خصوص کرونا، که آن را مسئولیت اجتماعی و وظیفه خود میداند، تا حدودی امساک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ایمنی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: اما به عنوان یک عضو از اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان، شرح مبسوط گزارش اقدامات خود را جهت ارزیابی، برنامه‌ریزی و مدیریت، به ستاد ارائه داده و مسئولان امر به خوبی از خدمات پیدا و پنهان پتروشیمی آگاهی کامل دارند.

 

وی اضافه کرد: اینکه به نقل از دبیر ستاد مقابله با کرونا در رسانه‌ها، بدون اشاره به نقش بی‌جایگزین پتروشیمی در پیشبرد و اجرای تصمیمات و اقدامات ستاد کرونا، گفته شود که پتروشیمی نه تنها همکاری نکرده بلکه نقش موثری در شیوع بیماری داشته جای سوال و تعجب دارد.

 

نماینده سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ستاد مقابله با کرونا بندرماهشهر تصریح کرد: حتی اگر دبیر ستاد مقابله با کرونا اذعان کند که رسانه‌ها صحبت‌های مرا تغییر داده‌اند، می‌بایست در این خصوص شفاف‌سازی کنند که شائبه‌ها رفع شود. 

 

وی عنوان کرد: صنعت پتروشیمی علاوه بر اقدامات همه‌جانبه، شبانه‌روزی و بی‌وقفه، همواره آمادگی خود را برای اجرای حجم بیشتری از اقدامات در راستای تصمیمات ستاد اعلام کرده و هرگز سقفی برای بودجه‌های لازم برای کمک به مردم در این بیماری نیز تعیین نکرده است.

 

غیبی ادامه داد: تمام آب ژاول مورد نیاز برای ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و اماکن کل کشور متعلق به پتروشیمی بوده که با حذف هر گونه تشریفات، هر آنچه داشته‌ایم در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم مردم شده است. 

 

وی ابراز کرد: اختصاص 300 میلیارد ریال بودجه برای مقابله با کرونا تاکنون، آموزش و اطلاع‌رسانی، غربالگری، گندزدایی شبانه‌روزی معابر شهرستان، به‌کارگیری ماشین‌آلات سبک و سنگین، تهیه 46 هزار بطری الکل و توزیع بین ادارات و اماکن پرتردد شهرستان بخشی از اقدامات صنایع پتروشیمی در این زمینه بوده است.

 

رئیس ایمنی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیان کرد: تعلیق و تغییر کلیه فرایندهای معمول صنعت برای کمک به پیشگیری از انتقال ویروس و تامین بودجه گران‌ترین دستگاه حیاتی برای احیای ریه بیماران کرونایی (ونتیلاتور) که کشورهای پیشرفته هم در تامین آن دچار چالش هستند و تامین انواع تجهیزات محافظتی برای بیمارستان‌های شهرستان بندرماهشهر بخش دیگری از اقدامات صنایع پتروشیمی در زمینه مقابله با کرونا بوده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: تجهیز و آماده‌سازی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی، تجهیز نقاهتگاه برای بیماران و حتی تهیه و توزیع بسته‌های ارزاق کمک معیشتی برای مردم آسیب‌دیده از کرونا تنها بخشی از لیست بلند تلاش‌های پتروشیمی برای مقابله با کرونا در چند ماهه اخیر بوده است.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر شورای راهبردی صنایع پتروشیمی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با اشاره به وجود ۷۹ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، امید کهربایی در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه با رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: هم اکنون 79 زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان سمنان هستند.

نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان سمنان افزود: از این تعداد، هشت نفر زن و 71 نفر مرد هستند، که ستاد دیه استان سمنان در تلاش است تا زمینه آزادی این افراد را فراهم کند. 

کهربایی از آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: این افراد با بدهی 30 میلیارد ریالی به همت خیران استان سمنان آزاد شده‌اند.

 وی با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان عنوان کرد: در سال گذشته 116 نفر زندانی با بدهی بیش از 500 میلیارد ریالی طعم آزادی را چشیدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان تصریح کرد: این زندانیان فقط با پرداخت 53 میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه آزاد شده‌اند و پیگیری برای گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از دیگر اقدامات این ستاد برای آزادی این زندانیان بود.

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری؛ رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات ستاد دیه این استان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ابزار امیدواری کرد تا این دست اقدامات در آینده گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند و چشم‌گیر برخی استان‌ها در آزادی زندانیان تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان‌ها و همچنین بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت صنعتگران و خیران استان سمنان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان تلاش بیشتری کرد.

حجت‌الاسلام اکبری با تأکید بر تلاش همه مسئولان ذیربط در راستای کمک به آزادی زندانیان افزود: تلاش در راستای رفع مشکل زندانیان جرائم غیرعمد باید سرعت بیشتری بگیرد تا شاهد آن باشیم که زندانیان جرائم غیرعمد در زندان باقی نمانند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند