Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از کاهش پرواز‌های هفتگی فرودگاه کرمانشاه به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت : شرکت‌های هواپیمایی تقاضا داشته باشند، ما زیرساخت لازم برای افزایش پرواز‌ها را داریم.

او با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده، گفت : در ایام پیش از کرونا گاهی تا حدود ۱۴۰ پرواز هفتگی هم از فرودگاه کرمانشاه داشتیم، اما این تعداد اکنون به حدود ۷۶ پرواز در هفته رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر به مقاصد تهران، عسلویه، بندرعباس و مشهد پرواز داریم، اما پرواز کیش هنوز برقرار نیست و دلیل آن نیز مربوط به خود شرکت‌های هواپیمایی است و ارتباطی به فرودگاه ندارد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه فرودگاه زیرساخت‌های لازم برای برقراری پرواز‌ها به تعداد قبل و حتی بیش از ۱۶۰ پرواز در هفته را نیز دارد، افزود: برقراری و افزایش پرواز‌ها منوط به وجود تقاضا از سوی شرکت‌های هواپیمایی است.

بیاتی اشاره‌ای هم به وضعیت جابجایی مسافران در فرودگاه کرمانشاه در دو ماهه اول امسال داشت و گفت: در این مدت ۴۸۰ پرواز صورت گرفته که در قالب این پرواز‌ها اعزام و پذیرش ۳۴ هزار و ۳۸۴ مسافر را داشتیم و میزان بار جابجا شده در این مدت نیز ۲۱۰ تن بوده است.

او ادامه داد: در این مدت نسبت به دو ماهه پارسال کاهش ۴۴ درصدی پروازها، کاهش ۵۹ درصد مسافرین جابجا شده و کاهش ۶۳ درصد جابجایی بار را داشته ایم که شیوع کرونا دلیل اصلی این کاهش بوده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل فرودگاه بین المللی پروازهای فرودگاه مسافران نوروزی فرودگاه کرمانشاه پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت