Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به اختلاس‌های میلیاردی در این استان گفت:مسئولین امر به این موضوع توجه نمی‌کنند و استاندار نیز از این مسائل دفاع می‌کند، همچنین وی بارها نسبت به برخی قوم‌ها اهانت کرده است. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 3 تیر) پارلمان در جریان ارائه گزارش آقای رحمانی فضلی وزیر کشور درباره مسائل مختلف، گفت: آقای وزیر اگر استانداری، مدیری را نصب کند که به عدم توانایی وی علم داشته باشد مرتکب کار حرامی شده است، همچنین مسئولانی که شاهد نابسامانی خوزستان هستند و سر راحت بر بالین می‌گذارند دچار خطای بزرگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات استان خوزستان اظهار داشت: مسئولیت سیل خودساخته استان، بحران آب، ریزگردها، اعتراضات و تحصن‌ها همگی با وزارت کشور است.

نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی در استان خوزستان شده است، ادامه داد: وزیر کشور 30 اولویت در خصوص جهش تولید به استاندار خوزستان ابلاغ کرد اما در این حوزه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

مولوی اضافه کرد: مدیر ستاد مدیریت بحران وقت اعلام کرد 40 درصد مشکلات به دلیل مدیریت غلط و 60 درصد به دلیل مشکلات زیرساختی است که از مهمترین خطاهای مدیریتی انتصابات بدون در نظر گرفتن تخصص ، تعهد و عملکرد بر اساس قوم‌گرایی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به اختلاس‌های میلیاردی در این استان گفت: مسئولین امر به این موضوع توجه نمی‌کنند و استاندار نیز از این مسائل دفاع می‌کند، همچنین وی بارها نسبت به برخی قوم‌ها اهانت کرده است.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبادان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود