Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز سه‌شنبه ۳ تیر در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز نیز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران در راستای همدلی و انسجام و همچنین تعامل با مجمع نمایندگان تهران برای حل مشکلات پایتخت برگزار شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار اعضای شورای شهر تهران با قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دیدار رئیس شورای شهر تهران با رئیس مجلس یک امر طبیعی است و به موقع انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران همچنین به اجرای تصمیمات در ارتباط با کمیسیون ماده ۱۰۰ اشاره و خاطرنشان کرد: در کمیسیون ماده ۱۰۰ مشکل اصلی تخریب است و در واقع در این ارتباط ما دچار مشکلات هستیم و پرونده‌هایی که منجر به تخریب می‌شوند، خیلی کم اجرا شده است.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده در رابطه با ملک نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: اگر با تمام پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ همانند ملک نهاد ریاست جمهوری برخورد شود، دیگر در شهر تخلفی نخواهیم داشت و لازمه ماده ۱۰۰ این است که بخش اجرای تخریب نیز عملیاتی شود.

کد خبر 524711 برچسب‌ها تخریب محسن هاشمی شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تخریب محسن هاشمی شورای شهر تهران شورای شهر تهران ماده ۱۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 12 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی زیر ذره‌بین؛ از دوستی قدیمی با قالیباف تا تغییر استراتژی!
  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • استراتژی جدید برادر محسن؟ / رای اصولگرایی به رضایی برای زدن قالیباف
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان