Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در هفتمین نشست هیات اجرایی مجمع شهرداران آسیایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی برگزار شد، ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص پروژه تهران هوشمند، بر تاثیر هوشمندسازی شهر‌ها بر اقتصاد و سلامت شهری در زمان بحران کرونا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجود در سخنان خود به ارائه‌ی دورنمایی از نحوه‌ی استفاده‌ی کشور‌های جهان از فناوری‌های هوشمند در این دوران پرداخت و رویکرد‌های جهانی در این خصوص را مورد بحث قرار داد.

دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند درادامه صحبت‌هایش به مرور برخی خدمات برخط و غیرحضوری شهرداری تهران به شهروندان پرداخت و قابلیت‌های اپلیکیشن‌هایی از جمله تهران من و دوچرخه را برای مخاطبان این جلسه تشریح کرد.

او در بخش پایانی سخنرانی‌اش به اهمیت نقش مشارکت شهروندان در تمامی برنامه‌های هوشمندسازی و مدیریت شهر اشاره کرد و گفت: استقبال شهروندان از خدمات آنلاین شهرداری تهران به گونه‌ای بوده است که اکنون سامانه شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir دارای رتبه بسیار بالایی در رتبه‌بندی جهانی سایت‌ها است و این موضوع نشان از ارائه‌ی خدمات خوب و همچنین آمادگی مناسب الکترونیک شهروندان دارد.

همکاری و ارتباط نزدیک با زیست‌بوم نوآوری، نقش پررنگ تحلیل داده‌ها در مدیریت بحران و لزوم به اشتراک گذاشتن تجارب بین شهر‌ها جهت یافتن راهکار‌هایی برای مسائل مشترک به عنوان درس‌آموخته‌های بحران کرونا از دیگر محور‌هایی بود که مورد اشاره فرجود در این نشست قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوشمندسازی سلامتی افراد سایت تهران من شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری سنندج با پرونده‌های تخلفات ساختمانی بدون هیچگونه چشم‌پوشی و برابر قوانین برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، بهروز ابراهیم آبادی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، مدیران و معاونان شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح روش‌ها و برای نظارت بر وحدت رویه در جهت ارائه خدمات یکسان و بدون اغماض به شهروندان، پروانه‌های ساختمانی به‌صورت دوره‌ایی و رندوم مورد بازرسی و نظارت قرارخواهد گرفت تا خطای انسانی به کمترین حد خود برسد و در حق کسی اجحافی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر اعمال قانون بدون غرض‌ورزی و یکسان برای همگان، افزود: سلایق مختلف موجب اختلاف در آرا می‌شود پس به صورت رندوم پرونده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بر ادعای اعمال قانون بدون اغراض شخصی تاکید شده باشد.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج به قید فوریت از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری خواست نسبت به تشکیل کارگروهی در راستای نظارت بیشتر بر صدور پروانه های ساختمانی اقدام کند تا در این راستا شفاف سازی حداکثری صورت گیرد.

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: تصمیم‌گیری دقیق و کارآمد مهم‌ترین هدف برگزاری جلسات این کمیسیون در راستای رفع مشکلات مردم و صرفه جویی در اتلاف وقت است.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری باید از اختیارات خود در راستای قانون و تا حد امکان در جهت تسهیل و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج ادامه داد: شهرداری سنندج اگر در هر نقطه از شهر سنندج ارائه خدماتی را به ساختمان‌های بدون مجوز ساخت ارائه کند قطعا برابر قانون و مقرارت اقدامات لازم را به‌عمل خواهیم آورد.

ابراهیم‌آبادی گردش نیرو در سازمان‌ها را یکی از اصول مدیریتی دانست و گفت: گردش نیرو در راستای سالم‌سازی و به‌کارگیری مؤثر و کارآمد از منابع انسانی باید بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار گیرد.

کد خبر 749252

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل