Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسفندیار نظری فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در حاشیه نشست خبری  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در طول سه ماه اول سال مردم شهرستان ۱۲۴۴ مورد تماس تلفن مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس داشتند و درخواست ماموریت کرده اند که از این تعداد ۱۲۰۴ تماس منجر به اعزام مامور و انجام عملیات پلیسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نظری افزود: در سطح شهرستان الحمدالله وضعیت امنیت مطلوب است و انتظاری که ما از مردم داریم که هرگونه گزارش و موارد مشکوک و مظنون را با تلفن ۱۱۰  پلیس منعکس کنند و پلیس را در جریان امورات قرار دهند تا انشاءالله ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم  شهرستان باشیم.

او اضافه کرد: در بحث گزارشات مردمی علاوه بر تلفن ۱۱۰ برای گزارشات عمومی تلفن ۱۹۷ پلیس هم آمادگی دریافت گزارشات مردم پیرامون عملکرد مامورین، پیشنهاد، کشف، انتقاد یا هرگونه راهکار  در جهت ارتقاء عملکرد سازمانی است.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان بیان کرد: به لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش همکاران گرامی و همکاری سایر ارگان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در سطح شهرستان و همکاری رسانه محترم، امنیت مطلوبی در سطح شهرستان را شاهد هستیم.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان در برخورد با مزاحمین و متخلفین اضافه کرد: در ۳ ماه اول سال تعداد ۱۲۳ دستگاه موتورسیکلت در شهرستان توقیف شده و همچنین در بحث توقیف خودرو تعداد ۱۲۷ دستگاه خودرو در سطح شهرستان در سه ماهه توقیف شده است.

سرهنگ نظری تصریح کرد: در طول سه ماه گذشته کشفیات نسبت به مدت مشابه افزایش خیلی خوبی داشته و در کشفیات سرقت ۳۰ درصد، در دستگیری متهمین ۲۸ درصد و در کشفیات مواد مخدر ۲۸ درصد افزایش داشتیم.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی پلیس فراهان سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد