Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از مجموعه کتاب ۸ جلدی علوم چندش­‌آور و ترسناک با عناوین و موضوعات مختلف، ۷ جلد آن اردیبهشت امسال در انتشارات کمال اندیشه منتشر شد. این کتاب برگرفته از مطالب درسی علوم تجربی، فیزیک، زیست­‌شناسی و شیمی پایه متوسطه اول و دوم است. در نگاه اول، مطالب این کتاب جنبه سرگرمی و هیجان­‌انگیز دارد، اما با مطالعه دقیق­‌تر و عمیق­‌تر آن درمی‌­یابیم که در این مجموعه مطالب درسی همراه با مثال­‌ها و تصاویر مرتبط به طور مفصل شرح داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی هشت جلد این مجموعه را آنا کلیبورن به تقریر درآورده است.

مجموعه عناوین این کتاب را می­‌توان به شرح زیر نام برد:

۱. مجموعه علوم چندش­‌آور و ترسناک؛ علوم نور خیره‌­کننده و پرتوهای چشمسوز دیگر

این جلد از کتاب، به معرفی عجیب‌ترین و وحشتناک‌ترین اتفاقاتی می‌پردازد که توسط نور ایجاد می‌شود. نویسنده مخاطب را با انواع نور و انعکاس‌های آن، کره‌ی چشم، اختراعات درخشان و ... آشنا می‌کند.

۲. مجموعه علوم چندش­‌آور و ترسناک؛ شوک الکتریکی و سایر شرارت‌های انرژی

این کتاب که در حوزه علم فیزیک است به بررسی جریان الکتریکی و معرفی انواع باتری­‌ها و یا روش ساخت انرژی برق همراه با مثال‌­های روزمره می­‌پردازد. همچنین این کتاب مصور و رنگی خواننده را با انواع شوک‌های الکتریکی برق ، مانند دست زدن به پریز و سیم برق که بسیار خطرناک و حتی مرگبار هستند آشنا می‌کند.

۳. مجموعه علوم چندش‌­آور و ترسناک؛ صداهای گوش­‌خراش و صداهای زننده‌ی دیگر

در این مجموعه عناوینی در ارتباط با هرگونه صدایی که در طبیعت شنیده می‌­شود ذکر شده است. همچنین صداهایی که حیوانات و حشرات به منظور هشدار از خود ساطع می­کنند و نیز صداهای آلات و ابزار موسیقی نیز اشاره شده است. علاوه بر این­ها، نویسنده این کتاب صداهایی مانند صدای خرناس، جیر جیر، صدای ابزارهای حال به هم‌زن و ... را شرح می‌دهد.

۴. مجموعه علوم چندش‌­آور و ترسناک؛ گیاهان مرگبار و موجودات سبز ناخوشایند دیگر

این عنوان از کتاب که در حوزه گیاه­‌شناسی است مخاطب را با هرگونه گیاهان گوشتخوار، نیشزننده، حمله کننده‌های به پوست و حتی گیاهانی که با تولید سم، جان شما را به خطر می‌اندازند، آشنا می‌کند.

۵. مجموعه علوم چندش­‌آور و ترسناک؛ تخم لزج ماهی و سایر چرخه‌های زیست نفرت انگیز

انواع و اقسام موجودات زنده وجود دارند که علاوه بر لزج بودن چندش­‌آور نیز هستند. موجوداتی چون غورباقه، وزغ، کرم، بچه­ موش و یا تخم لزج ماهی در این رسته قرار گرفته­‌اند. جالب‌ترین و بیمناک‌ترین چرخه زیستی حیوانات در این کتاب به صورت مصور و رنگی معرفی شده است.

۶. مجموعه علوم چندش­‌آور و ترسناک؛ گرانش دلهره‌­آور و نیروهای سرنوشت‌­ساز دیگر

در این کتاب نیروهای کششی و رانشی با مثال­های کابردی فراوانی چون نیروی موشک، ترن هوایی و حتی نقش حیوانات در کشش و رانش با مصادیق جذاب بیان شده است؛ نیروهایی که همه انسان­‌ها به قدری به آن عادت کرده‌­اند که در طول شبانه روز متوجه آن نمی­شوند.

۷. مجموعه علوم چندش­‌آور و ترسناک؛ راسوی بد بو و سازگاری حیوانی دیگر

نویسنده این کتاب مصور به معرفی زشت‌ترین و چندش‌آورترین چیزهایی می‌پردازد که حیوانات از آن‌ها استفاده می‌کنند. موجودات دیگری نیز از کرم و زالو گرفته تا کفتار و کرکس و حتی گیاهان دریایی در این عنوان از کتاب یادآور شده‌­اند.

۸.  مجموعه علوم چندش‌­آور و ترسناک؛ گازهای بد بو

نویسنده در این کتاب به موضوعاتی با عنوان گازهای بدبویی که در طبیعت متصاعد می­شوند می­‌پردازد. در حال حاضر این جلد از کتاب در حال بازبینی است.

هر جلد از کتاب این مجموعه را با تعداد صفحات ۳۲ و قیمت ۲۸ هزار تومان در انتشارات کمال اندیشه می­‌توان تهیه کرد.

کد خبر 4956429

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا ادبیات جهان کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ترجمه خبرگزاری مهر سازمان اسناد و کتابخانه ملی تازه های نشر معرفی کتاب ادبیات کودک و نوجوان گردشگری نویسنده جهانی شیوع کرونا ادبیات آور و ترسناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم) آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم)

دیگر خبرها

  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • ترسناک‌ترین فیلم جهان که کشته داده!
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود