Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرحله از تست با همکاری مرکز بهداشت رشت که از نمونه حلق و بینی صورت گرفته در دفتر باشگاه انجام و اعضای کادر فنی و بازیکنان مورد تست قرار گرفتند.

رادنی دیدار افزود: بازیکنان سپیدرود رشت پیش از این نیز در تاریخ های هفتم و ۱۹ خردادماه دو مرحله تست داده بودند که جواب هر دو مرحله تست پی سی آر اعضای باشگاه سپیدرود منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود در راستای مصوبه ستاد کرونا در ورزش‌های حرفه ‌ای و از شروط سازمان لیگ برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات ورزشی جهت حضور در رقابت های لیگ یک فوتبال است که این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر پزشکی تیم سپیدرود انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار انجام تست، کادر پزشکی سپیدرود اقدام به گرفتن شرح حال و سنجش دمای بدن و اکسیژن خون اعضای باشگاه نیز کرد و این تست ها با حضور نماینده و افسر ویژه هیات پزشکی ورزشی استان انجام شد.

 مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: با توجه به نظر پزشک تیم، روند خوبی را در کنترل بیماری کرونا در سپیدرود داشتیم و انجام تست پی سی آر را که فدراسیون از ما خواسته بود و حتی تست های اضافه تر را نیز انجام دادیم و ایمنوگلوبولین M و G را در خون بازیکنان به دلیل اینکه از سلامتی کامل آنها مطمئن شویم اندازه گیری کردیم که خوشبختانه تمامی بازیکنان ما در سلامت کامل هستند و پاسخ کلیه تست ها منفی اعلام شد.

دیدار ، به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی حین تمرین تیم سپیدرود نیز اشاره و تصریح کرد: فهرست نام کلیه بازیکنان را در اختیار داریم و قبل از اینکه بازیکنان وارد تمرین شوند، تب سنجی را انجام داده و نتایج آن را ثبت می کنیم و محیط تمرین را نیز هر روز قبل از شروع تمرینات گندزدایی و ضدعفونی می کنیم و شرایط‌ از این لحاظ نیز مطلوب است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد باید روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار گیرد و هفته بیست و هفتم این مسابقات نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت

سرمربی مس رفسنجان گفت: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز- سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه کارگران و معلمان بزرگترین و بهترین اقشار جامعه هستند، روز کارگر و معلم را تبریک گفت و اظهار کرد: دربی استان کرمان بازی فوق العاده‌ای برای ماست؛ اگر بخواهیم شرایطمان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و با کیفیت بالا انجام دهیم و بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم.

وی بازی مقابل گل گهر سیرجان را فوق‌العاده سخت توصیف کرد و افزود: گل گهر از لحاظ کادر فنی و کیفیت بازی خیلی خوب و قابل احترام هستند و بازیکنان آن جایشان در هر تیمی که باشد، می‌توانند کمک کنند و این کار را برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: ما در دیدار قبل یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای انجام دادیم و سعی کردیم بچه ها را تا جایی که بشود، به خوبی ریکاوری کنیم. فردا بازی سختی برای بازیکنان است؛ اما از آنجایی که بچه های تیم را خوب می‌شناسم، می‌دانم تلاششان را می‌کنند.

وی از هواداران مس رفسنجان خواست فردا به ورزشگاه بیایند و تصریح کرد: هواداران ما در بازی قبلی با وجود بارش باران تا لحظه آخر ایستادند و تیم را حمایت کردند؛ ان شاءالله فردا هم تشریف بیاورند و تیم را حمایت کنند که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

نویدکیا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر عدم حضور علی عدنان در مس رفسنجان، نظم و انضباط و کیفیت را در فوتبال مهم دانست و گفت: علی عدنان یک بازی محروم بود و به او دو روز اجازه دادم استراحت کند که با استراحت تیم به سه روز می‌رسید اما پس از آن نیامد؛ یک بار هم پروازش از دبی به دلیل سیل انجام نشد و دیگر نیامد.

وی درخصوص جذب بازیکنان بومی در مس رفسنجان گفت: بازیکنان باید از لحاظ کیفیتی در آکادمی‌ها پرورش پیدا کنند که بتوانند درست بازی کنند؛ ما بازیکن بومی آن‌چنانی نداریم و اعتقاد من این است که به جای اینکه پنج بازیکن بومی بیاورم، ترجیح می دهم سالی یکی دوتا بیاورم و به آن‌ها بازی بدهم و کیفیت‌شان را بسنجم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به ورود تعدادی بازیکن بومی، از سرمایه‌گذاری روی آن‌ها برای اضافه شدن به تیم در سال آینده ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: الان به اکبری بازی می دهم چون هم کیفیت دارد و هم فوتبالیست خوبی است اما کریم زاده متاسفانه یکی دوبار مصدومیت بدی داشت و نتوانست کمک کند.

وی هم‌چنین در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد پیش‌بینی نتایج جام حذفی، خاطرنشان کرد: قبل از جام حذفی، سه بازی در لیگ داریم؛ جام حذفی سخت است و نمی‌شود خیلی پیش‌بینی کرد که بالا بیاییم یا حذف شویم؛ باید لیگ را انجام دهیم و بعد بررسی کنیم.

نویدکیا هم‌چنین در مورد ادامه همکاری‌اش با تیم مس رفسنجان برای فصل بعد، گفت: قرارداد من با مس رفسنجان یک فصل و نیم است و این شرط در قرارداد وجود دارد که اگر به هر دلیلی باشگاه نخواست به همکاری با من ادامه دهد یا برعکس باشگاه شرایط مرا نداشت، بتوانم جدا شوم.

کد خبر 749441

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند