Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@06:08:23 GMT

«بیماری حاد قلبی» علت فوت «آسیه پناهی»

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۷۸۰۷

صراط: ۳۰ اردیبهشت ماه امسال ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک‌نشین در انتهای شهرک فدک را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشار قوی تخریب کردند.

پس از تخریب آلونک، آسیه پناهی برای انتقال به کمپ «چشمه سفید» در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات می‌شود، اما در مسیر انتقال جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرگ این پیرزن کرمانشاهی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌های داخلی و خارجی به همراه داشت که براساس دستورات مقامات کشوری مشخص شدن علت دقیق فوت آسیه پناهی، توسط پزشکی قانونی در اولویت قرار گرفت.

سلیم خانی، مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه بالاخره امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، علت اصلی مرگ آسیه پناهی را اعلام کرد.

وی براساس آزمایشات شده در پزشکی قانونی علت فوت آسیایی پناهی (پیرزن آلونک‌نشین شهرک فدک کرمانشاه) را بیماری‌های قلبی اعلام کرد و گفت: این پرونده از آنجا که مهم بود در اسرع‌وقت بررسی شد، پس از بررسی پرونده مشخص شد که علت فوت این خانم بیماری حاد قلبی بوده و در اثر اسپری فلفل نبوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه ادامه داد: اگر مقام قضایی تشخیص دهد که آیا رابطه سببیت بین استرس، بیماری و فوت این شخص وجود داشته، باید این موضوع بررسی شود و اگر رابطه سببیت (بین استرس و بیماری قلبی) از ما بخواهد بررسی و در کمیسیون اعلام خواهیم کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث پزشکی قانونی آسیه پناهی بیماری حاد قلبی اسپری فلفل کرمانشاه هفته قوه قضائیه صراط نیوز پزشکی قانونی آسیه پناهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • احساس بی‌پناهی میان پزشکان جوان
  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • ۴ عادت مخرب که به‌تدریج جان شما را می‌گیرد
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند