Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:57:58 GMT

اهدای خون رضوی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۸۰۳۱

اهدای خون رضوی

کمپین خون سالم ، نجات بخش زندگی در خراسان رضوی به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، از ابتدای سال تا کنون 25 هزار نفر در خراسان رضوی خون اهداکرده اند.

مدیرکل انتقال خون استان،ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)  با بیان اینکه اهداء خون و نجات جان بیماران بایستی به عنوان یک کار خیر تلقی شود، افزود: وجود بارگاه منور رضوی پتانسیل بالایی را برای گردشگری سلامت در این شهر ایجاد کرده که با استفاده بهینه از این پتانسیل می‌توانیم مشهد را به یکی از قطب‌های درمانی آسیا تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عبدالهی با اشاره به راه اندازی پویش‌ های و کمپین های اجتماعی ادامه داد " این حرکت ها و برنامه ها می تواند موجب حضور منظم و مستمر داوطلبان و اهداکنندگان در مراکز اهداء خون برای شرکت در این کار خیر شود.

وی همچنین بیان داشت: علاقمندان برای پیوستن به کمپین خون سالم ، نجات بخش زندگی ، می توانند از روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد ولی نعمتمان حضرت امام رضا علیه السلام و همچنین در مناسبت های مختلف از جمله سالروز تولد عزیزان، مراسم یادبود دوستان و آشنایان، ازدواج عزیزان، اهدای خون با نیت برآورده شدن حاجت در حال اهدای خون از خود عکس سلفی گرفته با زیرنویس مناسب از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

مدیرکل انتقال خون استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هنرمندان ، پیشکسوتان و بزرگان در عرصه های مختلف در مورد اهدای خون می توانند از طریق شبکه های اجتماعی برای ترویج فرهنگ اهداخون به عنوان یک کار خیر مشارکت کنند.

دکتر عبدالهی با بیان این مطلب که : انتقال خون خراسان رضوی پس از تهران و فارس مقام سوم را در این زمینه داریم اظهار داشت: در سال گذشته 125 هزار و 590 نفر مراجعه کننده داشته که از این تعداد 90 هزار و 801 نفر عمل خون‌گیری انجام شده است و با اهدای خون هم فرد از صحت و سلامتی خود آگاه شده و نیز با اهدای این خون جان سه نفر دیگر را نجات داده است . وی در ادامه بیان داشت : شرایط اهدای خون بسیار ساده و قابل عمومیت بوده و افرادی که در رده سنی ۱۸ تا ۶۰ سالگی قرار دارند و وزن بالای ۵۰ کیلوگرم را داشته باشند می‌توانند عمل اهدای خون را انجام داده و از مزایای آن بهره‌مند گردند..

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتقال خون اهدای خون بانوان اهدای خون رضوی اهداکنندگان خون خراسان رضوی اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم

بارش شدید باران در روستای کبوترکوه از توابع شهرستان گناباد استان خراسان رضوی موجب شد تا رودخانه این روستا طغیان کند.

لحظه خروش رودخانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی