Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه برنامه روز المپیک در مورد استعفای هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: هنوز استعفایی از او دریافت نکرده‌ام. رضایی تنها این موضوع را در هیئت رئیسه کمیته پارالمپیک مطرح کرد و گفت که می‌خواهد از ورزش فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه اعضاء با درخواست او مخالفت کردند و از او خواسته شد که دبیرکلی یا سرمربیگری تیم ملی را ادامه دهد، چون نبود رضایی به ورزش کشور ضربه وارد خواهد کرد.

خسروی وفا ادامه داد: استعفایی هنوز صورت نگرفته و از دیدن برخی خبر‌ها در رسانه‌ها تعجب کردم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک درمورد وضعیت کلی رشته‌های پارالمپیکی گفت: همه رشته‌ها تعطیل هستند. با تصمیمی که ستاد عالی توکیو و ستاد عالی پارالمپیک گرفته شد، مقرر شد تا ما ورزش‌ها را مدیریت کنیم تا مسابقات به صورت غیرمتمرکز برگزار شود. با توجه به اینکه احتمال ابتلای ورزشکاران پارالمپیک به کرونا و بیماری‌های دیگر بیشتر از سایر مردم است ما باید بیشتر مراعات کنیم.

خسروی‌وفا در مورد پرداخت حقوق به ورزشکارانی که سهمیه کسب کرده‌اند، اظهار داشت: این تصمیمی است که ستاد باید بگیرد، اما طلایی‌های پارالمپیک هفته آینده حقوق خود را دریافت خواهند کرد. در مورد سایر مدال‌آوران هنوز تصمیمی گرفته نشده، چون وضعیت بودجه ما هنوز مشخص نیست.

او در پایان گفت: امیدوارم سیامند رحمان الگویی برای جامعه ورزشی کشور باشد. او فاصله زیادی از تکبر و غرور و خودنمایی داشت. سیامند وابستگی زیادی به خانواده، اخلاق و منش‌های پهلوانی داشت و امیدوارم تا سال‌های سال بتواند الگوی خوبی برای ورزشکاران باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمود خسروی وفا وزارت ورزش و جوانان خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه