Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@19:51:02 GMT

بیانیه یمن درباره حمله به عمق خاک عربستان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۸۵۰۰

بیانیه یمن درباره حمله به عمق خاک عربستان

خبرگزاری فارس: سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، امروز (سه‌شنبه)، در بیاینه‌ای جزئیات حمله به عمق خاک عربستان سعودی را اعلام کرد.

یحیی سریع در این خصوص گفت: «با توکل بر خداوند، عملیات بزرگ هجومی "موازنه بازدارندگی چهارم" را علیه پایتخت دشمن سعودی اجرا کردیم».

سریع ادامه داد: «در عملیات موازنه بازدارندگی چهارم، وزارت دفاع، اطلاعات و پایگاه هوایی «سلمان» و برخی مواضع نظامی در ریاض، جیزان و نجران را در هم کوبیدیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است که این عملیات با تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز از نوع «قدس» و «ذوالفقار» و همچنین پهپاد صورت گرفته است.

سریع تأکید کرد که این عملیات در پاسخ به محاصره ظالمانه و متجاوزانه علیه ملت بزرگ یمن صورت گرفته است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان این بیانیه گفت که به دشمن درباره هرگونه تداوم تجاوز، جنایت و محاصره ظالمانه هشدار می‌دهیم. وی همچنین تأکید کرد که تا زمان رفع محاصره، توقف تجاوزها، تحقق آزادی و استقلال، عملیات‌های شدید و قوی‌تری را اجرا خواهیم کرد.

این بیانیه درست پس از آن است که منابع خبری بامداد امروز از شنیده شدن صدای انفجار در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، خبر دادند

منبع: فردا

کلیدواژه: نیرو های مسلح یمن خاک عربستان موشک بالستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد

وزیر خارجه عربستان سعودی با اشاره میزان ویرانی‌های به بار آمده در غزه، گفت که سازمان ملل متحد زمان باسازی غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند.

به گزارش فارس، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در گفت‌وگویی که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض برگزار شد، خواستار حل و فصل کامل مسئله فلسطینیان شد.

وزیر خارجه عربستان سعودی ابتدا اشاره کرد که سازمان ملل متحد بازسازی نوار غزه را ۳۰ سال برآورد می‌کند و سپس گفت که باید برای وضعیت فلسطینیان راهکار کاملی ارائه شود.

یک کارشناس ارشد سازمان ملل متحد نیز اخیرا اعلام کرد فرایند آواربرداری و خنثی‌سازی بمب‌های منفجرنشده در غزه حدود ۱۴ سال به طول می‌انجامد.

فیصل بن فرحان در ادامه اضافه کرد که نمی‌توان وضعیت فلسطینیان در کرانه باختری را نادیده گرفت و برای تشکیل کشور فلسطین فرایندی معتبر و بدون‌بازگشت نیاز است.

او همچنین گفت که ریاض و واشنگتن عملا به تکمیل توافق‌هایی دوجانبه که دقیقا به آن اشاره نکرد، نزدیک شده‌اند.

دیگر خبرها

  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت