Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، قرار است در اولین نشست هیات امنای موسسه جدید که به زودی با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود؛ ساختار و عنوان دقیق موسسه فراگیر جدید معاونت فرهنگی مشخص شود و روند ساماندهی به آخرین منزل خود برسد.

این معاونت اطلاعیه‌ای را دربارۀ روند ساماندهی موسسات تابعۀ خود منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه به این شرح است: «معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از زحمات اعضای هیات امنا و هیات مدیره و مدیران عامل موسسه‌های خانه کتاب و نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، امیدوار است با بهره‌مندی از تجربه‌های صاحب‌نظران در قالب هیات امنای جدید موسسه و نیز با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص در بخش‌های گوناگون اداری موسسه جدید، حرکت در راهی را که به سوی آینده گشوده است با شتاب به سرانجام رساند. ساماندهی و تغییر ساختار در موسسات تابعه معاونت فرهنگی برای بهره‌گیری بیشتر از فضای مجازی در فعالیت‌های فرهنگی،  استفاده از ظرفیت‌های مغفول قانونی برای پویایی اقتصاد فرهنگ و تلاش برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید در سطح ملی و بین‌المللی‌، ارتقای فعالیت‌های ادبی و به ویژه حفظ و توسعه زبان فارسی و صرفه‌جویی در هزینه‌های اجرا و افزایش بهره‌وری در اداره موسسه، از رویکردهای اصلی در ساختار جدید است. از همه کسانی که با تایید و یا حتی نقد مراحل گوناگون ساماندهی موسسات ما را در جهت برداشتن گام‌های درست، راهنمایی و تشویق کردند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در عمل، درستیِ این تصمیم را نشان دهیم. از همه کارکنان شریف این موسسات که در طول سال گذشته گاهی به حق و گاهی بر اساس شایعه‌ها نگرانی‌هایی داشتند اما با بزرگواری به این روند کمک کردند، تشکر می‌کنیم. معاونت امور فرهنگی از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که در ساماندهی موسسات حمایت‌ و راهنمایی‌های خود را از ما دریغ نکردند قدردانی می‌کند. بر این اساس بعد از گفت‌وگوها و بررسی‌های صورت گرفته اعضای هیئت امنای موسسه جدید که با تایید و امضای وزیر محترم به شرح ذیل اعلام می‌شود:    سر کار خانم لادن حیدری و آقایان محمد علی مهدوی‌راد، محمد مهدی معراجی، مسعود کرباسیان، احمد مسجد جامعی، علی اصغر کاراندیش، هومان حسن‌پور محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، محمدرضا بهمنی و محسن  جوادی.   متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعضای هیئت امنای موسسه فراگیر معاونت فرهنگی به این شرح است:    اکنون که با همدلی و همراهی اصحاب نشر و ادبیات کشور در آستانه تشکیل موسسه‌ای فراگیر هستیم، انتظار می‌رود با درایت و تدبیر جنابعالی این موسسه با بهره‌گیری از دانش روز و فناوری‌های نوین فرهنگی به موسسه پیشران و پیشتاز عرصه فرهنگ و ادبیات کشور مبدل گردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت ارشاد معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی موسسات معاونت فرهنگی امنای موسسه موسسه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها