Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته گردشگری مجمع شهرداران آسیایی گفت: در تلاش هستیم تا بستر تعامل بیشتر بین کشورهای عضو در حوزه گردشگری شهری را راه اندازی و گسترش دهیم.

به گزارش ایسنا، سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل اراضی عباس آباد و مدیر کمیته گردشگری شهری مجمع شهرداران آسیایی در گفت و گوی آنلاین هفتمین نشست هیات اجرایی این مجمع با بیان این مطلب تاکید کرد: «به منظور گسترش این راهبرد، آماده توسعه همکاری با کشورهای عضو مجمع از طریق کمیته گردشگری AMF هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وی افزود: «یکی از تعامل‌های خوب اعضا، در بحث کرونا بود که به پیشنهاد شرکت نوسازی عباس آباد در راستای حمایت از کادر درمانی و پزشکی که خط مقدم مبارزه با کووید 19 را عهده دار هستند از سوی کشورهای لبنان، روسیه، فلسطین و چند شهر ایران اجرا و در آن بزرگ‌ترین نمادهای شهری تهران، اصفهان، کازان، بعلبک، بیت الحم و بیت جلا به رنگ سفید درآمد که همزمان با روز جهانی هلال احمر برگزار شد.»
بر اساس گزارش روابط عمومی اراضی عباس آباد، مدیر گردشگری شهری مجمع شهرداران تصریح کرد: «به منظور کاهش تاثیرات کرونا بر کشورها و شهرهای آسیایی چاره‌ای جز تعامل، همراهی، همکاری و هم افزایی نیست و می‌توان با اتکا به توانمندی اعضا، حوزه گردشگری مجدد پس از ریشه کن شدن کرونا به حال عادی خود بازگردد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگری شهری شهرداري تهران گردشگری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟