Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت: با توجه به محرمانه بودن پرونده، هر گونه اظهار نظر از جانب من به عنوان وکیل و همکارانم ممکن است مورد سواستفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی ملیح‌زاده در مورد دلخوری وکلای فدراسیون از مسئولان که باعث استعفای وکلا شد اما روز گذشته جلسه‌ای با بهاروند برگزار کردند و به همین خاطر همکاری این وکلا با فدراسیون ادامه پیدا کرد، اظهار داشت: استعفای ما به دلیل یکسری مسائل بود که در بیانیه خود به آن اشاره کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گفتمانی که دیروز داشتیم سو تفاهمات برطرف شد و ان شالله با قدرت در خدمت خواهیم بود. این استعفا هیچ ارتباطی به شکست در پرونده این استعفا نداشت. امیدوارم بتوانیم در این پرونده موفقیت کسب کنیم و اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

ملیح‌زاده در مورد اینکه آیا در این اتفاق بحث مالی هم مطرح بود، عنوان کرد: هم بحث مالی مطرح بود و هم بحث معنوی. در حقیقت بعد از حدود 6 ماه انتظار متعارفی داشتیم که قراردادی با ما منعقد شود و یا دلگرمی داده شود. خوب بود این گفتمان دیروز انجام شد و به کمک حیدر بهاروند و حسن نیتی که او نشان داد مشکل برطرف شد. 

وی در مورد اینکه چه درخواستی داشته‌اند، گفت: مسائل محرمانه‌ای وجود دارد و بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم.

وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس، در خصوص اینکه  چقدر قرار است به این مربی بدهکار شویم  و غرامت بدهیم، اظهار داشت: با توجه به محرمانه بودن پرونده و رسیدگی، هر گونه اظهار نظر از جانب من به عنوان وکیل و همکارانم ممکن است مورد سو استفاده قرار بگیرد. سال‌ها پیش به موجب یک مصاحبه و استناد وکلای خارجی در یک پرونده علیه فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی ما محروم شده بود. بنابراین اصلا به صلاح نیست که بخواهم اظهار نظر کنم. نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی. ان شالله بعد از رای در خدمت شما خواهم بود.

ملیح‌زاده در مورد پنل قضات که قرار است کمیته تعیین وضعیت فیفا تشکیل دهد، اظهار داشت: با توجه به بحث دورکاری، رسیدگی‌ها با تاخیر همراه است. اخیرا فیفا خطوط راهنمایی را در رابطه با رسیدگی‌ها منتشر کرد  ولی انتظارم این است که طی دو ماه آینده رای اولیه را داشته باشیم. نکته قابل توجه که شاید کمتر به آن پرداخته شده این است که این رای ظرف 20 روز قابل تجدید نظر در دادگاه داوری ورزش  و بعد از آن هم در موارد خاص و استثنایی در دیوان فدرال سوئیس است اما امیدواریم در همین مرحله بتوانیم به یاری پروردگار موفقیت را کسب کنیم و دفع ضرر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است صدور رای با اعتراض ویلموتس مواجه شود، گفت:‌ هر دو طرف می‌توانند در مورد رایی که صادر می‌شود درخواست تجدید نظر خواهی کند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ورزشی استعفا فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل

یک شبکه صهیونیستی از احتمال استعفای رئیس ستاد ارتش این رژیم در ادامه موج استعفاهای مقامات ارتش اسرائیل به علت شکست در عملیات طوفان الاقصی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که موج استعفاها در ارتش رژیم صهیونیستی طی چند هفته گذشته به دلیل شکست در عملیات طوفان الاقصی با شتاب زیاد آغاز شده و ادامه دارد، امروز یک رسانه صهیونیستی از احتمال استعفای رئیس ستاد ارتش این رژیم طی مرحله آینده خبر داد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که تعدادی از افسران ارشد ارتش اسرائیل همچنان در تماس با وکلای خود هستند و احتمال دارد که «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش در دوره آینده استعفا دهد و بحث‌هایی درباره یافتن جایگزین برای او آغاز شده است.

همچنین رسانه‌های عبری اعلام کردند که بعد از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل (امان) موج استعفاها در فرماندهی ارتش اسرائیل آغاز شده و طی هفته‌های آینده انتظار می‌رود شاهد استعفاهای بیشتر باشیم.

اخیرا در پی استعفای آهارون هالیوا به‌دلیل شکست در جریان عملیات طوفان الاقصی روزنامه عبری اسرائیل هیوم اعلام کرد: بعد از استعفای رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، انتظار می‌رود که شاهد استعفاهای بیشتری در صفوف افسران ارتش، از رئیس ستاد گرفته تا معاون او و فرمانده منطقه جنوبی و فرمانده تیپ غزه و حتی رئیس شاباک باشیم.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کردلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

هالیوا پیشتر مجبور شده بود به شکست اطلاعاتی ارتش اسرائیل در عملیات 7 اکتبر اعتراف کند و گفت که نیروهای تحت فرمانش شکست خورده‌اند زیرا به مهمترین مأموریت خود که ارائه هشدار جنگ است، عمل نکردند.

قبل از آن هم رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که سرتیپ «عمیت ساعر» رئیس بخش تحقیقات اطلاعات نظامی ارتش این رژیم (امان) بعد از پذیرش مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی اسرائیل در جریان عملیات طوفان الاقصی که مقاومت فلسطین در 7 اکتبر 2023 انجام داد، از منصب خود کناره‌گیری کرد.

در ماه فوریه گذشته هم یکی از افسران ارشد امان با درجه سرلشکری به‌دلیل نقشی که در ارزیابی اشتباه اطلاعاتی داشت و منجر به شکست اسرائیل در 7 اکتبر شد، از منصب خود استعفا داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی