Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@11:07:53 GMT

با توصیه کی روش به اروپا آمدم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۹۹۴۲

با توصیه کی روش به اروپا آمدم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال با بیان اینکه یکی از طرفداران آندره اینیستا بازیکن اسپانیایی است، گفت: با توصیه کارلوس کی روش به فوتبال اروپا آمدم.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت «اسپورت» اسپانیا، مهدی طارمی درباره حضورش در تیم ریوآوه پرتغال گفت: من با توصیه کارلوس کی روش به فوتبال اروپا آمده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود اینکه اگر در قطر و تیم الغرافه می ماندم پول بیشتری به دست می آوردم.

مهاجم تیم ملی ایران ادامه داد: مردم ایران لیگ کشورهای انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، رونالدو و مسی را به صورت ویژه دنبال می کنند.  من خودم شخصاً طرفدار اندرس اینیستا هستم.

بیشتر بخوانید:

طارمی در فوتبال پرتغال می‌ماند

طارمی تأکید کرد: من بازیهای اینیستا را تماشا می کردم و خبرهایش را می خواندم. او خیلی بازیکن بزرگی از نظر فنی است و یک مغز متفکر برای خط میانی محسوب می شود.

وی در خصوص فوتبال ایران هم گفت: در پرسپولیس ۹۰ هزار تماشاگر برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می آید. آنها از بازیکنان هر کجا که باشند، حمایت می کنند. من با پرسپولیس با کمک هم تیمی هایم افتخارات زیادی برای این تیم و کشورم به دست آوردم.

مهاجم تیم ملی ایران در پایان اظهارداشت: مردم ایران هر کشور و هر تیمی که بازیکنان ایرانی داشته باشد را دنبال می کنند. همانند تیم ریوآوه که الان برای ایرانی ها باشگاه جذابی است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مهدی طارمی تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد