Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح سه‌شنبه‌های تکریم از امروز و به‌صورت دائمی در استان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور احیای کارکرد فرهنگی، اجتماعی مساجد در محلات و همچنین در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مظاهری سوم تیرماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اقدامات این دهه باید در راستای تبیین سیره رضوی و فاطمی صورت بگیرد، اظهار کرد: جشنواره مردمی کرامت با دو رویکرد "فدای دخترم" به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آذین‌بندی معابر و محلات در قالب همین جشنواره کلید خورده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به تشریح برنامه‌های استانی این دهه پرداخت و تصریح کرد: حضور خدام رضوی تحت سایه جشنواره "زیر سایه خورشید"، طرح سفیران کریمه در راستای سه‌شنبه‌های تکریم، تولید محتوا در فضای مجازی به صورت استانی و کشوری، اجرای سرودهای میدانی و خیابانی، نورافشانی، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) در شب و روز ولادت ایشان از برنامه‌های استانی این دهه است.

وی از آغاز طرح سه‌شنبه‌های تکریم از امروز و به‌صورت دائمی در استان خبر داد و گفت: در راستای تجلیل از نخبگان، هنرمندان، ایثارگران، دختران موفق و مدافعان سلامت اقداماتی در دستور کار است و مسابقات و جشنواره‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی هنری، امام رضا(ع)، حدیث کرامت، سخنرانی‌های تبیینی در راستای سبک زندگی رضوی در ادارات، مساجد و امامزادگان، محافل شب شعر رضوی و فاطمی با حضور شاعران آیینی استان از دیگر برنامه‌های استانی این دهه است.

در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آغاز به‌کار برنامه‌های دهه کرامت از امروز خبر داد و اظهار کرد: گل‌افشانی بقاع متبرکه در این دهه همزمان با 5 ذی‌القعده با حضور نماینده ولی فقیه و برگزاری همایش دختران از برنامه‌های سازمان اوقاف است.

حجت‌الاسلام حسن امیری با اشاره به اینکه ‭‭‭‭‭101‬‬‬‬‬ امامزاده در استان وجود دارد، افزود: 20 بقعه مجهز به سیستم ضدعفونی‌کننده شده است و در سال گذشته برنامه تجلیل از خادمان در ایام دهه کرامت صورت گرفت و برنامه تجلیل از خادمان بقاع در این دهه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه چهارمحال و بختیاری استانی فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری