Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: مسئله ابتلاء در شهر زیارتی مشهد وضع نامطلوبی دارد و توسعه این بیماری زیاد شده است اما از ابتدای این امر، استان خراسان رضوی با همت بالای استاندار و نیروی‌های جهادی، مشهد و استان در وضعیت خوبی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استاندار خراسان رضوی توانست با وجود شرکت‌های معین بخشی از سرمایه مورد نیاز استان را تأمین کند و بخشی دیگر را به تأمین وسایل بهداشتی در دانشگاه‌ها اختصاص دهد اما بازهم کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: از شما آقای حریرچی درخواست دارم تا به مشهد با وضعیت ویژه ای نگاه کنید، مسئله تعطیلی و بستن درهای حرم یک جریان برخوردی شدید با عمق عواطف و احساسات عاشقان اهل بیت علیهم السلام در سراسر دنیا بود و فشار سنگینی را به تولیت آستان قدس رضوی وارد کرد. شما مستحضرید که حرم امام رضا علیه السلام وسعت زیادی دارد و بحمدالله با دقت عظیم، پروتکل‌های بهداشتی در حرم رعایت می‌شود.

وی ادامه داد: فشار سنگین دو جانبه ای هم از سمت مردم و هم از سمت اصناف و بازاری‌های اطراف حرم برای مسائل اقتصادی وجود دارد که باید با توجه به این خواسته‌ها برای مشهد طرح محدودیت زیارت و اقتصادی ریخته شود. با اینکه الان در دهه کرامت هستیم و اوج حضور زائران در مشهدالرضا بوده است، به دلیل محدودیت‌ها مقدار حضور زائران بسیار کم شده است و این مهم معضل اقتصادی جدی‌ای را برای مردم مشهد ایجاد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان با تاکید به نقش ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: همینطور که به مردم گفته می‌شود با کرونا زندگی کنند ماهم باید بر اساس کرونا شهرها و استان‌ها را مدیریت کنیم تا فشار اقتصادی بیش از این مردم را آزار ندهد.

وی در ادامه گفت: ما باید برای مشهد برنامه ریزی خاصی داشته باشیم تا هم جوابگوی عواطف زیارت باشد و هم اقتصاد شهر مشهد فلج نشود. با یک مدیریت صحیح و تأمین منابع می‌شود زائران را در ورودی‌های شهر غربالگری کرد تا اقتصاد و عواطف زائران سرکوب نشود.

آیت الله علم الهدی در انتها بیان کرد: مردم مشهد در وضعیت اقتصادی نامطلوبی هستند زیرا اقتصاد مشهد حول محور زیارت می چرخد. خداراشکر در جهت درمان، مشهد مقدس با کمبودی مواجه نشد و با همراهی بسیج دانشگاه علوم پزشکی، غربالگری گسترده مردم در خانه‌هایشان صورت گرفت. ان شاء الله با عنایت خداوند و مدیریت صحیح بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

کد خبر 524800 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران سید احمد علم الهدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا كرونا در ايران سید احمد علم الهدی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل

در حالی که پیش از این شاهدان عینی علاوه بر حمله انتحاری از تیراندازی نظامیان آمریکایی به سوی مردم خبرداده بودند به تازگی نیز «سی.ان.ان» گزارش داد که بخشی از تلفات ناشی از شلیک بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی اعلام کرد به شواد جدیدی دست یافته است که روایت وزارت دفاع آمریکا از تلفات حمله انتحاری داعش در فرودگاه کابل در سال 1400 را به چالش می‌کشد.

بر اساس این گزارش، ویدئوها و شواهد و شاهدان جدید نشان می‌دهد که بخشی از تلفات مردم در فرودگاه کابل ناشی از تیراندازی‌های گسترده و مستقیم بوده است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در تحقیقاتش اعلام کرده بود تلفات حمله دو سال پیش داعش در خارج از فرودگاه کابل به دلیل انفجار بوده است و نظامیان آمریکایی فقط سه بار برای هشدار هوایی شلیک کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها در رویداد فاجعه‌بار فرودگاه کابل در 26 آگوست 2021 میلادی 13 نظامی آمریکایی و دستکم 170 غیرنظامی افغان جان خود را از دست دادند.

این شبکه خبری پس از بررسی ویدئوهای جدید ضبط شده توسط یک تفنگدار دریایی و همچنین براساس شهادت ‌10 نظامی دیگر آمریکایی و شاهدان محلی در گزارش خود آورده است تیراندازی‌های متعددی پس از انفجار رخ داده است.

آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بودپنتاگون انفجار فرودگاه کابل را بار دیگر بررسی می‌کندعضو کنگره: عدم پاسخگویی بایدن در جریان حمله مرگبار به فرودگاه کابل قابل درک نیست

برخی از پزشکان افغان هم که توسط تماس ناشناس تهدید شده بودند اکنون به سی.ان.ان گفته‌اند که گلوله‌های زیادی را از بدن زخمی‌ها خارج کردند.

یک تفنگدار که به شرط محفوظ ماندن هویتش با سی‌ان‌ان مصاحبه کرده گفته که شاهد شلیک‌ها از جایی بوده که نیروهای آمریکایی در آنجا مستقر بودند.

این گزارش درحالی منتشر می‌شود که پیش‌تر واشنگتن‌تایمز به نقل از منابع خود گزارش داد  آمریکا عامل انتحاری حمله به فرودگاه کابل را از هند به افغانستان منتقل کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور