Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:34:12 GMT

کشف راز قتل جوان ۲۸ ساله در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۰۳۸۰

کشف راز قتل جوان ۲۸ ساله در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار نفر به اتهام قتل یک جوان شیروانی خبر داد و گفت: خانواده دختر مورد علاقه این جوان به علت مخالف با ازدواج، متهم به قتل هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار علیرضا مظاهری روز سه شنبه گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان شیروانی به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه فرزندشان مدتی است مفقود شده تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس در رابطه با مشخص شدن وضعیت فرد مفقودی به قدرت دنبال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی پرونده و همچنین دعوت از خانواده فرد مورد نظر، مشخص شد وی قرار بوده با دختری از اهالی همان منطقه که مدتی در ارتباط بوده ازدواج کند که هر دو خانواده با این موضوع مخالف بودند ازدواج کند.

سردار مظاهری اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان ۳ نفر به عنوان مظنون با هماهنگی مقام قضائی به پلیس آگاهی دعوت شدند که در نهایت بعد از اخذ اظهارات و تناقض گویی که وجود داشت با دستور مقام قضائی بازداشت موقت برای آن ها صادر شد.

وی افزود: در بازرسی از محل اختفای این افراد تعداد یک دستگاه تلفن همراه متعلق به فرد مفقود شده کشف و با انجام اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان مشخص شد که متهمان از طریق دختر خانواده اقدام به گذاشتن قرار صوری با فرد مفقودی می کنند و در نهایت یکی از متهمان با خوراندن قرص نامعلومی وی را مسموم می کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در نهایت مشخص شد متهمان فرد مفقودی را به قتل رسانده اند و جسد وی را در داخل چاهی بدون آب به عمق ۳۰ متر در اطراف روستای بیگان انداخته اند.

وی افزود: کارآکاهان پلیس آگاهی با همکاری سازمان های امدادی به محل مورد نظر اعزام و جسد مقتول کشف و برای بررسی بیشتر و انجام آزمایشات مربوطه به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی یادآور شد: افراد دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده مربوطه برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راز قتل خراسان شمالی مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از لغزندگی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی در استان فعال شده و اکنون بیشتر جاده‌های استان لغزنده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار نارنجی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان از سوی اداره کل هواشناسی، تاکید کرد: رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری در جاده‌های این استان خودداری کنند.

اسپیدکار بیان کرد: رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند، از انجام سبقت‌های غیرمجاز و داشتن سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: اکنون تردد در تمام محورهای استان خراسان شمالی بدون مشکل انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد