Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال حکایت از آن دارد که احتمالاً کادر فنی این تیم به جای فرشید اسماعیلی از شیخ دیاباته به عنوان سورپرایز دیدار با فولاد استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فاصله یک روز مانده تا دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال ، هنوز کادر فنی تیم تهرانی خبری رسمی درباره بازیکنان غایب خود برای دیدار عقب افتاده هفته هفدهم اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز صالح مصطفوی مربی تیم استقلال در همین باره به خبرورزشی گفت:

غیر از مرتضی تبریزی و رضا آذری که قطعاً با کاروان استقلال به اهواز نمی‌آیند هنوز تصمیم قطعی درباره دیگر نفرات آسیب‌دیده یا ناآماده تیم گرفته نشده است.

در این ارتباط گفته می‌شود میلاد زکی‌پور و فرشید اسماعیلی ۲ بازیکن مصدوم این تیم هستند که نمی‌توانند برابر فولاد به میدان بروند، اما با توجه به اهمیت دیدار استقلال در اهواز قرار است امروز و در آخرین جلسه تمرینی استقلا‌ل در تهران پیش از سفر به اهواز تصمیم قطعی در این باره اتخاذ شود. شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال حکایت از آن دارد که احتمالاً کادر فنی این تیم به جای فرشید اسماعیلی از شیخ دیاباته به عنوان سورپرایز دیدار با فولاد استفاده کند.

وضعیت میلاد زکی‌پور هم امروز مشخص می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به وضعیت جسمانی نه چندان مطلوب هروویه میلیچ هنوز مجیدی درباره زکی‌پور تصمیم قطعی نگرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال میلاد زکی پور فرشید اسماعیلی شیخ دیاباته استقلال شیخ دیاباته فرشید اسماعیلی لیگ برتر ایران میلاد زکی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود.

با توجه به محرومیت سیدحسین حسینی، نکونام مجبور به تغییر در ترکیب اصلی تیمش شده است. محمدرضا خالدآبادی برای نخستین‌بار در این فصل در درون قفس توری تیمش خواهد ایستاد و وظیفه سخت حراست از دروازه آبی‌ها را برعهده خواهد داشت.

نکونام با همان سه عنصر دفاعی که به مصاف شمس آذر رفته بودند، بازی را آغاز می‌کند. روزبه چشمی وظیفه رهبری خط دفاع را بر عهده خواهد داشت. محمدحسین مرادمند به همراه ایمان سلیمی دیگر بازیکنانی هستند که در خط دفاعی بازی خواهند کرد.

سمت راست و چپ استقلال در بازی قبلی خوب و موثر ظاهر شدند و طبیعی است که نکونام با همان نفرات به میدان برود. ابوالفضل جلالی که رقابت سختی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ با آلوز دارد، در سمت چپ بازی می‌کند و صالح حردانی انتخاب نخست کادرفنی برای سمت راست خواهد بود.

پس از آسیب‌دیدگی شدید مهدی مهدی‌پور، استقلالی‌ها برای انتخاب هافبک میانی دست روی زبیر نیک نفس گذاشته‌اند. او به همراه آرش رضاوند مأموریت سختی برای مهار خط هافبک توانمند تراکتور خواهند داشت.

جلوتر از هافبک‌های استقلال، شاهد حضور جلال‌الدین ماشاریپوف خواهیم بود. هافبک ازبکستانی استقلال از زمان حضور در پست جدید، خوب و موثر ظاهر شده و باید دید که امروز تا چه میزبان می‌تواند به تیمش در کسب پیروزی کمک کند.

مهرداد محمدی ستاره تیمش در بازی قبل برابر شمس آذر بود. او امروز نیز آغازکننده بازی خواهد بود و زوج او یعنی گوستاوو بلانکو در اندیشه تکرار گلزنی برابر تراکتور خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

دیگر خبرها

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است