Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی روشنفکر در نشست با بیژن زنگنه ، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نرخ بالای بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد آن هم در شرایطی که ۲۵ درصد نفت و گاز، ۱۰ درصد آب‌های سطحی، ۲۰ درصد جنگل‌های حوزه زاگرس، بیش از ۳۰۰ جاذبه کم نظیر گردشگری  در این استان قرار دارد، ادامه داد: ایجاد و راه اندازی صناییع پایین دستی در ریشه کنی بیکاری می‌تواند در این دیار موثر واقع شود زیرا حجم سرمایه گذاری در این حوزه کم و ظرفیت سرمایه گذاری نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنفکر خواستار شناسایی و ایجاد ظرفیت‌ها در توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در این استان شد و افزود: ایجاد و راه اندازی میدان گازی مختار از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم از مجموعه وزارت نفت است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محرومیت تاریخی این استان با وجود خدمات شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی، ادامه داد: انتظار می‌رود وزارت نفت برای رفع محرومیت‌ها در زمینه اجرای برخی پروژه‌ها از جمله ساخت مدارس، مجتمع‌های فرهنگی و هنری و زیرساخت‌های حمل و نقل به صورت جدی ورود کنند.

روشنفکر درباره  CNG شهرداری پاتاوه با ارایه گزارشی گفت: ابنیه CNG تکمیل شده است اما تا زمان تحویل کمپرسور یارانه‌ای امکان بهره برداری از این جایگاه سوخت وجود ندارد.

وی  ادامه داد: کامیون حمل سوخت به مناطق روستایی ، ارتقاء سیستم ایمنی و آتش نشانی و  اجرای سیستم جامع حفاظت الکترونیکی انبار نفت یاسوج از اولویت های شهرستان است

 وزیر نفت نیز در این نشست با تاکید بر رفع محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این وزارتخانه در زمینه حمایت از صنایع پایین دستی پتروشیمی و کمک به برخی پروژه‌ها در حوزه مدرسه سازی و مجتمع فرهنگی و هنری از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر سه پروژه مهم پتروشیمی دارد که پتروشیمی دهدشت پیشرفت چندانی نداشته و پتروشیمی گچساران نیز بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد. پتروشیمی بویراحمد نیز به دلیل داشتن معارضان محلی و چالش های مربوط به سرمایه گذار بلاتکلیف مانده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی پتروشیمی وزارت نفت کهگیلویه وبویراحمد دنا مارگون زاگرس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پتروشیمی وزارت نفت کهگیلویه وبویراحمد دنا مارگون زاگرس مجلس شورای اسلامی پتروشیمی وزارت نفت کهگیلویه وبویراحمد دنا مارگون زاگرس کهگیلویه و بویراحمد پایین دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت