Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:23:01 GMT

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در بیرجند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۱۴۰۷

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در بیرجند

سرهنگ غلامرضا شاهوردی روز سه‌شنبه بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقات پلیسی، از فعالیت سوداگران مرگ در شهرستان بیرجند مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات شبانه‌روزی، مخفیگاه قاچاقچیان را شناسایی و متهمان را هنگام انتقال محموله مواد مخدر در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در این عملیات ۱۰۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی ۲ روز پیش گفت: بیشترین کشفیات در این مدت مربوط به تریاک بوده است.

محمدرضا حسنی مقدم افزود: این افزایش به معنای مصرف تمامی کشفیات در استان نیست بلکه قرار گرفتن خراسان جنوبی در محور ترانزیت و هم‌مرز بودن با کشور افغانستان سبب این روند شده است.

۷۶ درصد کشفیات مواد مخدر در کشور مربوط به شرق و جنوب شرق بوده و خراسان جنوبی از جمله استان‌هایی است که بیشترین کشفیات مواد مخدر در آنها صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر

همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع  شهرستان بیرجند با حضور ایت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در حسینیه جماران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ امسال 1600 زائر از خراسان جنوبی در قالب 11 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شعار محوری امسال «حج، قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت