Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@03:07:27 GMT

نماز جمعه تهران این هفته هم برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۱۴۹۴

به گزارش فارس، ستاد نماز جمعه تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم برگزاری نماز جمعه تهران در روز جمعه (ششم تیرماه) خبر داد.

متن اطلاعیه ستاد نماز جمعه تهران به شرح ذیل است: 

مردم مومن و انقلابی تهران

پیرو اطلاعیه شماره ۱۵ شورای محترم سیاستگذاری ائمه جمعه مبنی بر هماهنگی کامل با ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری مجدد مراسم نماز جمعه در مناطق مختلف کشور متناسب با اقتضائات منطقه و همچنین اظهار امیدواری برای برگزاری مراسم در تهران، ستاد نماز جمعه با فراخوان همه نهادهای همکار و نیروهای مردمی، تمهیدات لازم را برای برگزاری مراسم نماز جمعه در تاریخ ۱۶ تیرماه جاری فراهم آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با عنایت به مفاد نامه شماره100/3251 مورخ99/4/2 با امضای مشترک استاندار محترم تهران و همچنین فرمانده محترم عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به رئیس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و تاکید و اعلام به ضرورت عدم برگزاری نماز جمعه این هفته با عنایت به وضعیت شیوع بیماری در تهران و تعهد ستاد نماز جمعه به رعایت ضوابط ابلاغی مربوط به سلامت شهروندان محترم، نماز جمعه ششم تیرماه تهران برگزار نمی شود.

در مورد جمعه های بد متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تصمیم لازم اتخاذ و از طریق رسانه ها به اطلاع شهروندان محترم تهران خواهد رسید.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم کومسای هورامان لغو شد

کمیته برگزاری مراسم کومسای هورامان تخت اعلام کرد: به دلیل بارندگی، این گردهمایی امروز ۱۴ اردیبهشت برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، طبق اعلام کمیته برگزاری مراسم کومسای هورامان با توجه به اینکە مراسم در فضای باز و در ساعاتی مشخص برگزار می‌شود، امروز جمعه به علت بارش رحمت الهی، مراسم کومسای برگزار نمی‌شود.

مراسم آئینی کومسای هر سال معمولاً در نیمه اردیبهشت با حضور گردشگران داخلی و خارجی در محوطه‌ای مجاور زیارتگاه سیدمصطفی مشهور به پیرشالیار از نوادگان و سادات حضرت امام جعفرصادق (ع) برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات منطقه، دف‌نوازی، اجرای شمشال هورامی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این مراسم است.

کد خبر 750293

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • مراسم کومسای هورامان تخت به دلیل بارندگی لغو شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد