Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با پایان یافتن رقابت‌های چهار رشته‌ورزشی از نخستین جشنواره ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی، قطار این رویداد ورزشی- دانشگاهی به ایستگاه پایانی رسید و نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های ورزشی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی در چهار رشته دارت، روبیک، آمادگی جسمانی و طناب زنی برگزار شد که دو رشته دارت و روبیک به صورت آنلاین انجام شد و داوری‌ها نیز به صورت همزمان و آنلاین انجام شد.

همچنین دو رشته آمادگی جسمانی و طناب زنی به صورت غیرآنلاین برگزار  شد با این توضیح که دانشجو بر اساس آیین‌نامه و مقررات رشته مورد نظر، فیلم انجام حرکت ورزشی خود را در زمان مورد نظر گرفته و و در اختیار مسؤول اجرایی برگزاری جشنواره برای سیر مراحل داوری ارسال کرد تا بر اساس آن امتیازی دهی شود و نفرات برتر مشخص شوند.

این جشنواره با شعار «باـ ورزش ـ در ـ خانه ـ سالم ـ می‌مانیم» و  در چهار رشته ورزشی «روبیک، دارت، طناب زنی و آمادگی جسمانی » با هدف گسترش ورزش‌های همگانی در میان دانشجویان علوم پزشکی برگزار شد. در اولین گام تلاش شد این جشنواره با چهار رشته ورزشی برگزار شود، اما با تجارب به دست آمده، قطعا ادوار آینده با رشته‌های بیشتر این جشنواره را در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

اسامی نفرات و تیم های برتر در سایت معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است. علاقه مندان برای آگاهی از این اسامی به سایت http://www.mefda.ir/ مراجعه کنند.

برچسب‌ها ورزش همگانی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ورزش همگانی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی ورزش های همگانی وزارت بهداشت چهار رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند