Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به صورت مجازی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: همزمان با این ایام خادمین حرم رضوی و حرم حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزادگان مازندران حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اظهار کرد: با توجه به آغاز دهه کرامت برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از سوی این اداره‌کل در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری جشن تکریم و بزرگداشت امامزادگان و آذین‌بندی بقاع متبرکه در دهه کرامت خبر داد و افزود: جشن تکریم امامزادگان به رسم هرساله در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود و بنا داریم این جشن‌ها را بصورت مجازی برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تجلیل از خادمین، هیات امناء ، مدافعان حرم و جانبازان مدافع حرم در دهه کرامت را از برنامه‌های شاخص این اداره‌کل برشمرد و ادامه داد: تجلیل از ائمه جماعت امامزادگان و خیرین بقعه ساز، راه‌اندازی کاروان شادی در قالب طرح شمیم کرامت، برگزاری برنامه‌های مجازی در امامزادگان شاخص استان، مشارکت در پویش مجازی فدای دخترم و اجرای نور افشانی در شب میلاد امام رضا (ع) در سطح استان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد.

حیدری عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های دهه کرامت بدون حضور مستمع برگزار می‌شود و شهروندان مازندرانی می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه این برنامه‌ها را دنبال کنند.

وی بیان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با رسالتی خطیری که دارد در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه کرامت بیش از پیش تلاش کرده تا برنامه‌های این دهه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار شود.
انتهای پیام/86031/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه مازندران دهه کرامت وقف برنامه های دهه کرامت بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ناجی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت قرار گرفتن در آستانه آغاز دهه کرامت اظهار کرد: در سال جاری برای برگزاری برنامه‌های این دهه مساجد را محور قرار داده و سعی کرده‌ایم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه، سازمان‌های حوزه فرهنگی و شهرداری‌ها نیز برنامه‌هایی را در دستور کار دارند، ابراز کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت (ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد، افزود: تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد محور بخش عمده برنامه‌های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت‌هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل‌های مردمی اجرا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می‌شود، افزود: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توام خواهد بود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری گفت: سعی بر این است که از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری این برنامه‌ها استفاده شود.

کد خبر 6098065

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)