Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر محمدرضا عدالتخواه، رئیس کل دادگستری استان همدان در بازدید از شرکت صنایع غذائی سحر در این شهر از تشکیل شعبه تخصصی رسیدگی به مسائل اقتصادی در همدان خبر داد و گفت: فعالان اقتصادی استان همت کنند تا مجتمع ویژه رسیدگی به دعاوی این قشر، تشکیل و راه اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مجتمع به تمامی موضوعات مختلف حقوقی، خانوادگی و جزائی مربوط به فعالان اقتصادی با رعایت شأن آنان و با سرعت و دقت لازم بصورت تخصصی رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه نظام سلطه در این ایام عمده فشار خود بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در حوزۀ اقتصادی متمرکز کرده است، افزود: دشمنان این مرز و بوم با وضع تحریم های ظالمانه، سلامت ، آرامش و امنیت جسمانی مردم میهن اسلامی مان را نشانه گرفته است.

دکتر عدالتخواه اضافه کرد: از جملۀ مهمترین وظایف هر تشکیلات یا ساختاری در کشور آن است تا حسب رهنمود های مؤکد و مکرر رهبر معظم انقلاب از تمام ظرفیت های مقدور خود در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گزاری و به گردش در آوردن چرخ های اقتصاد استفاده کند. 

رئیس دستگاه قضایی استان ادامه داد: بر همین اساس ریاست معظم قوه قضائیه با صدور دستورالعمل ها و دستورات ویژه ای خواستار ورود مجموعه های قضائی در حمایت از فعالان عرصه تولید و اقتصاد شدند تا این گروه از واحد های تولیدی و اقتصادی با بهره مندی از حمایت های قضائی، امکان ادامه یا ارتقاء تولید و فعالیت برای آنان مقدور باشد.

دکتر عدالتخواه تصریح کرد: همدان نیز همچون سایر نقاط کشور در اجرای این سیاست قضائی اولویت دار با فعال نمودن ستاد استانی اجرای سیاست های مقاومتی در دادگستری استان، پذیرای تقاضا های متنوع حدود ۴۳ شرکت و واحد تولیدی و پیگیری معضلات آنان شد.

 وی با اشاره به اینکه بازدید هفتگی از واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات و معضلات آن واحد تولیدی یکی از برنامه های تدوین شده برای حضور مجموعه قضائی استان است، گفت: در عرصه تولید و اقتصاد در سال جاری از اولین واحد تولیدی استان در سومین روز از هفته قوه قضائیه بازدید شد که این رویه در طول سال استمرار و ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است، بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری استان در بازدید رئیس کل دادگستری، جمعی از معاونین دادگستری و نیز سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، حضور داشتند

شرکت صنایع غذایی سحر همدان که یکی از واحد های تولیدی فعال و موفق در عرصۀ تولید محصولات غذایی از جمله کنسرو، کمپوت، رب و سس بوده و با وجود ۲۳ شعبه و ۹ نمایندگی در سراسر کشور بخش قابل توجهی از بازار محصولات ذکر شده را تأمین و علاوه بر آن با تنوع تولید ۸۵ نوع محصول و برند سازی به چندیدن کشور جهان نیز صادرات محصول دارد.

دکتر عدالتخواه در این بازدید از نزدیک با نحوۀ فعالیت و عملکرد این واحد تولیدی آشنا و در ادامه، طی نشستی با حضور مدیران و مسئولین این شرکت به بررسی مسائل و موضوعات عنوان شده از سوی آنان پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان همدان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور در این واحد تولیدی که از شهرت و کیفیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: علاوه بر تخصص ، وجود اخلاق مداری و تقوای در کسب نیز در این واحد تولیدی مشهود است و انجام کار علمی و تحقیقاتی در کنار تولید بسیار ارزشمند است.

دکتر محمد رضا عدالتخواه تشکیل شورای حل اختلاف در این واحد تولیدی را موجب تسهیل و تسریع در حل اختلافات دانست و عنوان کرد: راه اندازی کمیته مصلحین از زیر مجموعه های ستاد تألیف قلوب که طرحی ابتکاری در استان همدان جهت حل و فصل مشکلات از طریق افراد مورد وثوق در اجتماعات است، می تواند بخش قابل توجهی از مرافعات و اختلافات کارگران و کارکنان این قبیل واحد های تولیدی را بدون مراجعه به مراجع قضائی حل و فصل کند.

رئیس کل دادگستری استان همدان موفقیت هر واحد تولیدی در عرصه مبارزه با تحریم را همسنگ با تأثیر موشک هایی که بر فرق تروریست های آمریکایی فرود آمد توصیف کرد و افزود: نامگذاری سالانه ای که توسط مقام معظم رهبری انجام می شود ترسیم هدف برای تمامی مسئولین و فعالین اقتصادی است که باید در جهت تحقق کامل این هدف ها بصورت جهادی و انقلابی برنامه ریزی و اقدام کنند.

در این بازدید و نشست، توتونچیان مدیر عامل این شرکت تولیدی و سایر مدیران و مسئولان واحد اقتصادی مذکور به بیان نقطه نظرات و مسائل موجود در مسیر تولید پرداختند.

48

کد خبر 1402681

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان رئیس کل دادگستری استان واحد تولیدی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی تخصصی است نه سیاسی
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی صرفا تخصصی است نه سیاسی
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر