Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: الحاج میر رحمن رحمانی با صدور پیام تبریک خطاب به قالیباف، بر تقویت روابط بین پارلمانی میان دو مجلس افغانستان و ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد که روابط در دور جدید بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.

در متن پیام رئیس ولسی جرگه شورای ملی افغانستان خطاب به قالیباف آمده است:

جناب محترم محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

شایسته می دانم به نمایندگی از ولسی جرگه شورای ملی جمهوری اسلامی افغانستان بهترین تبریکات خویش را به مناسبت انتخاب شما به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی برای جناب عالی، اعضای مجلس و ملت شرافتمند کشور دوست جمهوری اسلامی ایران ابراز نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تاکید بر اهمیت روابط دوستانه بین کشورهایمان و تقویت روابط بین پارلمانی میان دو مجلس اطمینان دارم که در دوره کاری جناب عالی این روابط بیش از پیش توسعه و گسترش خواهد یافت.

با اغتنام از فرصت بار دیگر تبریکات صمیمانه خویش را به جناب عالی، ملت و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی کشور دوست جمهوری اسلامی ایران تجدید می‌نمایم.

با احترام
الحاج میر رحمن رحمانی
رئیس ولسی جرگه شورای ملی جمهوری اسلامی افغانستان

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف پیام تبریک جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت «حسین تبریزی» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد باقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی درگذشت حسین تبریزی، خبرنگار عرصه رسانه کشور را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت خبرنگار باسابقه و پرتلاش عرصه رسانه کشور آقای حسین تبریزی موجب تاسف و تاثر گردید. آن مرحوم سال‌های متمادی در امر اطلاع‌رسانی حوزه‌های اجتماعی و مدیریت‌شهری و در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان خبرنگار پارلمانی بااخلاقی خوش و پسندیده، تلاشی صادقانه داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکارانشان در رسانه‌ملی، دوستان، خانواده گرانقدر و بازماندگان محترم، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»

کد خبر 6101351 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت «حسین تبریزی» را تسلیت گفت
  • رهامی: اگر از بالا پیام رسد قالیباف رئیس مجلس می‌شود اما.../منتخبین مجلس دوازدهم بر سر تقسیم غنائم با هم رقابت می‌کنند
  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • پیام بارز «نیچروان» از ایران برای جهان
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • پیام بارز «بارزانی» از ایران برای جهان
  • پیام بارز «نیچروان» از ایران برای جهان
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران