Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه امروز بررسی پرونده اعتبارنامه تاجگردون متخب مردم گچساران در مجلس، گفت : در این جلسه گزارش کمیته 5 نفره تخصصی درباره پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود : در نهایت رأی‌گیری درباره پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون به صورت مخفی از اعضای کمیسیون تحقیق صورت گرفت که اعتبارنامه وی با رأی اکثریت اعضای کمیسیون تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس تاکید کرد: پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون در قالب گزارش کمیسیون تحقیق به صحن مجلس ارجاع شده که در یکی از جلسات علنی بنا به صلاحدید هیئت رئیسه مجلس، قرائت خواهد شد.

فیروزی اضافه کرد : طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، تصمیم‌گیری نهایی درباره پرونده اعتبارنامه منتخب مردم گچساران، برعهده نمایندگان مجلس است.

وی با بیان اینکه کمیسیون تحقیق فرصت کافی برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون را نداشته است، اظهار داشت: همین مسئله موجب شد تا نتوانیم برخی اسناد و مدارک را بررسی کنیم.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این کمیسیون طبق آیین‌نامه داخلی مجلس برای بررسی اعتبارنامه آقای تاجگردون 15 روز فرصت داشت که این فرصت فردا پایان می‌یابد و ما می‌بایست گزارش را تهیه و تقدیم هیئت رئیسه می‌کردیم، بنابراین در این مدت زمان امکان بررسی تمامی اسناد و مدارک را نداشتیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: اعتبارنامه اعتبارنامه تاجگردون مجلس پرونده اعتبارنامه کمیسیون تحقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود