Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:10:59 GMT

سرمربی تیم ملی فرانسه؛ مانع خرید بزرگ PSG!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۲۹۶۱

سرمربی تیم ملی فرانسه؛ مانع خرید بزرگ PSG!

لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی تمایلی به انتقال به فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن ندارد و در بایرن مونیخ باقی خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دومین اقدام باشگاه متمول فرانسوی برای خرید یکی از مدافعان بایرن مونیخ نیز بی اثر خواهد ماند. آنها پیش از این برای جذب داوید آلابا وارد مذاکره شده بودند، اما به نظر مدافع اتریشی قصدی مبنی بر جدایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز نشریه اکیپ از علاقه پاری سن ژرمن به خرید لوکاس هرناندز خبر داد، اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد این مدافع کناری نیز خواهان ماندن در آلیانس آره نا است.

 

 

لوکاس هرناندز از دیدیه دشان، سرمربی موفق فرانسه در مورد آینده‌اش و انتقال احتمالی در فصل نقل و انتقالات تابستانی مشاوره خواسته است و به نظر می رسد توصیه های دشان برای بازیکنانش اهمیت زیادی دارد. سرمربی فرانسه به هرناندز گفته که در بایرن بماند تا آنجا بتواند خودش را به اثبات رسانده و به هانسی فلیک تحمیل کند.

 

البته به نظر می رسد علاقه پاری سن ژرمن به لوکاس هرناندز جدی است و آنها قصد دارند با پیشنهادی قابل توجه برای خرید او اقدام کنند، اما باشگاه آلمانی علاقه ای ندارد این بازیکن فرانسوی را به فروش برساند. این باشگاه در مورد فصل آینده در حال برنامه ریزی با در اختیار داشتن لوکاس هرناندز است و خود این بازیکن نیز در حال حاضر تمایلی به جدایی ندارد.

دشان (سرمربی) نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 پاری سن ژرمن تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دشان سرمربی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 پاری سن ژرمن تیم ملی فرانسه لوکاس هرناندز پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!

باواریایی‌ها فعلاً با اسطوره فوتبال فرانسه قصد مذاکره و برقراری ارتباط مستقیم ندارند، اما دلیل چیست؟

بایرن مونیخ به دو دلیل با زین الدین زیدان وارد مذاکره نمی‌شود.

به گزارش طرفداری به نقل از بیلد، ساعاتی پیش خبر رسید که رالف رانگنیک از هدایت بایرن مونیخ منصرف شده و قرار نیست جانشین توماس توخل روی نیمکت این تیم شود. رانگنیک به سبب آنچه که فشار کاری بالا عنوان شده، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. پس از اعلام جدایی توماس توخل، رانگنیک سومین چهره‌ای است که از هدایت بایرن صرف نظر می‌کند. نفر اول این لیست، ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت یک سال دیگر هم در بایر لورکوزن بماند و نفر دوم نیز کسی نبود جز سرمربی سابق مونیخی‌ها: یولیان ناگلزمان، کسی که تصمیم گرفت قراردادش با تیم ملی آلمان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

در راستای منتفی شدن حضور سه سرمربی مورد علاقه بایرن مونیخ، نشریه بیلد نگاهی به وضعیت دیگر گزینه‌هایی انداخته که در ماه‌های اخیر به اف‌سی بایرن مرتبط شده‌ و زمزمه‌هایی مبنی بر نشستن آن‌ها روی نیمکت باواریایی‌ها به گوش رسیده‌است. یکی از نام‌هایی که حوالی آلیانتس آرنا ردوبدل شده، زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید است، اما در حال حاضر بایرن به دو دلیل سراغ این مرد محبوب دنیای فوتبال نمی‌رود.

چرا بایرن مونیخ با زیدان مذاکره نمی‌کند؟

هنوز هیچ تماسی بین بایرن مونیخ و زین الدین زیدان ردوبدل نشده‌است، چرا که بایرن به توانایی‌های سرمربی فرانسوی در برقراری ارتباط با بازیکنان شک دارد. زیدان زبان آلمانی بلد نیست و به انگلیسی هم تسلط کافی ندارد. از طرفی، زیدان به عنوان سرمربی صاحب سبک و ایده‌پرداز و رهبری که از نظر تاکتیکی باعث پیشرفت و تحول تیم شود، شناخته نمی‌شود. این دو دلیل باعث شده فعلاً بایرن مونیخ قصدی برای مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید نداشته باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم