Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا – شرکت بوستون داینامیک که نامی بسیار بزرگ در زمینه تولید روبات‌های بسیار ویژه محسوب می‌شود، به تازگی خبری بسیار جالب را منتشر کرده و اعلام کرده است که روبات مشهور سگ نمای خود را برای فروش قرار داده است. شرکت بوستون داینامیک که نامی بسیار بزرگ در زمینه تولید روبات‌های بسیار ویژه محسوب می‌شود، به تازگی خبری بسیار جالب را منتشر کرده و اعلام کرده است که روبات مشهور سگ نمای خود را برای فروش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، این روبات سگ نما برای مدت زمانی بسیار طولانی به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای صنایع روباتیک در جهان محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز یکی از بخش‌های تاریخچه پیشرفت صنایع روباتیک در قرن جاری محسوب می‌شود.
 
این روبات قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که شامل مواردی مانند نگهداری از گله‌های حیوانات، کمک به پزشکان جهت دسترسی امن و بی خطر به بیماران مبتلا به ویروس کرونا و غیره هستند و در نوع خود یکی از جذاب‌ترین روبات‌های موجود در جهان محسوب می‌شود.
     
مسئولان بوستون داینامیک اعلام کرده‌اند که قرار است این روبات قرار است تا برای فروش عمومی قرار داده شود ولی یکی از نکته‌های بسیار مهم در این میان، قیمت بالای تعیین شده برای این روبات است.
 
در حقیقت کسانی که می‌خواهند این روبات را در اختیار داشته باشند باید رقم 74 هزار و 500 دلار آمریکا را پرداخت کنند که این رقم بسیار بالا شامل پکیج کاوش این روبات خواهد بود.
 
کسانی که بخواهند این روبات را خریداری کنند باید رقم یک هزار دلار را پرداخت کنند و سپس مدت زمانی بین 5 تا 6 هفته وقت خواهند داشت تا باقی پول را آماده کرده و بسته خود را دریافت کنند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: بوستون داینامیکس ربات هوش مصنوعی بوستون داینامیک محسوب می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • قیمت دلار امروز 8 اردیبهشت 1403
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • قیمت طلا افزایش یافت