Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:01:41 GMT

صدور ۱۳۶ تاییدیه آسانسور در لرستان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۳۲۷۹

صدور ۱۳۶ تاییدیه آسانسور در لرستان

مرضیه قنبریان روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۲۵ مورد درخواست بازرسی در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شده است و از این مجموع  ۱۳۶ مورد تاییدیه ایمنی آسانسور صادر شد.

وی اظهار داشت: از مجموع ۲۲۵ مورد درخواست های ثبت شده برای اخذ تاییدیه استاندارد، ۸۵ مورد مربوط به درخواست اولیه و ۱۴۰ مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبریان اضافه کرد: استفاده کنندگان از آسانسور می توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می شود، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از وضعیت تاییدیه آسانسور مطلع شوند و در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۵۱۷ و یا شماره تلفن ۳۳۲۳۸۳۹۳ داخلی ۱۴۳ به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.
مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در سال گذشته ۵۶۰ مورد تاییدیه ایمنی آسانسور در استان صادر شده است.

برچسب‌ها سازمان ملی استاندارد ایران خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران خرم آباد لرستان سازمان ملی استاندارد ایران خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • شرایط صدور دستور موقت
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای لرستان
  • صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان