Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فردیس از تصمیم گیری برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب مشترک برای فردیس و شهرک صنعتی سیمین دشت خبر داد.

ابوالفضل اینانلو در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سیمین دشت که در دومین روز از هفته قوه قضائیه با حضور دادستان عمومی و انقلاب استان البرز  انجام شد در گفتگو با خبرنگار فارس از فردیس، با تبریک هفته قوه قضائیه و ولادت حضرت معصومه(س) افزود: این بازدید به منظور بررسی مشکلات قضایی واحدهای صنعتی سیمین دشت  انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده دولت در شهرستان فردیس بیان کرد: با مساعدت دادستان عمومی استان البرز مقرر شد به منظور تسهیل در امور قضائی صنعتگران یک شعبه ویژه برای رسیدگی به امور قضائی صاحبان صنایع در شهرک صنعتی سیمین دشت مستقر شود. 

اینانلو گفت: با تاکیدات استاندار البرز و مساعدت دادستان عمومی استان قرار شد که برای جلوگیری از بیکاری کارگران،  هیچ واحد تولیدی و صنعتی توقیف نشود و در صورت رسیدگی به شکایات علیه واحدهای تولیدی و صنعتی خللی در موضوع اشتغال کارگران ایجاد نشود.‌

وی همچنین به کمبود نقدینگی و مشکلات اداری واحدهای صنعتی سیمین دشت  از جمله نبود تصفیه خانه فاضلاب اشاره و اظهار کرد: برخی واحدهای صنعتی برای افزایش ظرفیت تولید و اشتغال،  نیاز به تایید محیط زیست دارند که به دلیل عدم وجود تصفیه خانه فاضلاب در شهرک سیمین دشت،  به درستی توسط کارشناسان محیط زیست تایید نمی شوند. 

فرماندار فردیس با اشاره به پیگیری های انجام شده برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در شهر فردیس و شهرک صنعتی سیمین دشت، تصریح کرد: در صورت امکان یک  تصفیه خانه مشترک  برای فردیس و شهرک صنعتی سیمین دشت ایجاد خواهد شد.

وی افزود: زمینه ایجاد تصفبه خانه در فردیس  فراهم است؛  شهرداری اعلام آمادگی کرده  و مدیر کل آبفای استان نیز  قول مساعد  داده که اعتبار مورد نیاز برای ایجاد تصفیه خانه فاضلاب فردیس را تامین کند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: اینانلو فرماندار فردیس شهرک صنعتی سیمین دشت شهرک صنعتی سیمین دشت تصفیه خانه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید