Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع سوریه از کشته شدن دو سرباز ارتش این کشور و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حملات هوایی به دیرالزور (شرق)، السویداء (جنوب) و حمص (مرکز) خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سانا، سه شنبه شب مواضع ارتش سوریه در حومه دیرالزور واقع در شرق و السویداء واقع در غرب و حمص در مرکز این کشور هدف حملات هوایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانا گزارش داد که این حملات هوایی «دشمن» به مواضع ارتش سوریه در مناطق «کباجب» (حومه دیرالزور)، «السخنه» (حومه حمص) و «صلخد» (السویداء) صورت گرفته است.

  در ادامه گزارش سانا آمده که پدافند هوایی ارتش سوریه با واکنش پدافندی سریع خود موفق شد این حملات را دفع کند.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‎ای اعلام کرد که دو سرباز ارتش سوریه در حملات هوایی دشمن به مناطق یادشده کشته و چهار نفر هم زخمی شدند.

پدافند هوایی ارتش سوریه دوشنبه شب نیز حملات چند پهپاد ناشناس را در دو شهر ساحلی «بانیاس» و جبله در استان لاذقیه دفع کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش سوریه حمله هوایی دیرالزور حملات هوایی ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت