Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:34:09 GMT

شهر کرج برای معلولان بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۵۲۸۹

شهر کرج برای معلولان بهسازی می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر کرج گفت: نماینده‌ای برای پیگیری و بهبود وضعیت تردد معلولان در نقاط مختلف شهر در شهرداری کرج تعیین شده است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

اکبر سلیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه در این شورا به‌واسطه اینکه شورایی تحصیل کرده است کمیسیون فرهنگی و هنر تشکیل شد اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی، مذهبی و  اوقات فراغت از جمله فعالیت‌هایی است که کمیسیون فرهنگی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسبقیان: انتقال رشته‌های جانبازان و معلولین به فدراسیون‌ها باعث گله‌مندی شد/ برای اولین بار به قولم عمل نکردم، عذرخواهی می‌کنمراه‌آهن زنجان مناسب استفاده معلولان نیستمعابر شهری زنجان پاسخگوی نیاز معلولان نیست

وی در مورد فعالیت‌های کمیسیون هنری و ارتباطات شورای شهر کرج افزود:  ساماندهی هنرمندان، تشکیل خانه هنرمندان برای بیان دغدغه هایشان به شورای شهر و همچنین ساخت مجموعه بزرگ تئاتر شهر کرج برای فعالیت هنری در شاخه مختلف از جمله فعالیت‌های شورا برای هنرمندان و اهالی رسانه بوده است.

رئیس شورای شهر کرج در مورد زمان بهره‌برداری از تئاتر شهر در کرج بیان کرد: طرح و نقشه این پروژه آماده بوده و اعتبار مورد نیاز آن نیز تامین شده است.

سلیم نژاد با اشاره به اینکه این شورا برای بهبود وضعیت مبلمان شهری برای تردد معلولان برنامه ای تدوین کرده است، تصریح کرد: نماینده‌ای در شهرداری کرج برای بهبود وضعیت معابر شهری برای معلولان انتخاب شده که این موارد را در شهرداری پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا دهه فجر 50 پروژه در شهر کرج به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: تلاش شده که هر شنبه در شهر کرج شاهد افتتاح پروژه با محوریت‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، هنری به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: از جمله اولویت‌های ما در اتمام پروژه‌ها در شهرکرج، پروژه‌های نیمه کاره ای است که سال‌ها شهروندان کرجی در انتطار افتتاح آن هستند.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود