Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به بندهای 9، 12 و 14 اصل سوم قانون اساسی و همچنین اصل های 20 و 34 گفت: در ارتباط با هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان به ویژه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با شاغلان بی توجهی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- وی تصریح کرد: دولت در ارتباط با خرید تضمینی گندم سیاست غلطی را ادامه می دهد، سال گذشته در ارتباط با خرید تضمینی، 3 میلیون تن کاهش کشت گندم داشتیم که این موضوع باعث شد با وجود برخی نیازها، واردات گندم انجام دهیم و در صورت ادامه روند بی دقتی دولت، مشکلات امنیت اقتصادی شکل خواهد گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تذکر دیگری خطاب به بانک مرکزی داد و تصریح کرد: بعد از خرید و فروش توسط دستگاه های پُز همان لحظه پول از کارت خریدار کسر، اما بعد از 24 ساعت به حساب فروشنده ریخته می شود. چه کسی باید پاسخگوی رسوبات پول طی این 24ساعت باشد. از سازمان های بازرسی می خواهیم تا بر این موضوع نظارت کنند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار پژمان فر گفت: یک جوان انقلابی رئیس صندوق بازنشستگی بود که با دستور رئیس جمهور عزل شد. اگر نمی توانیم همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان را انجام دهیم، سامانه شفافیت بیانگر میزان دریافتی مدیران صندوق را فعال کنید، زیرا دریافت حقوق های نجومی 35 تا 37 میلیونی مدیران صندوق احجاف در حق بازنشستگان است.

وی همچنین در ارتباط با بحث خرید تضمینی گندم اظهار کرد: براساس پیگیری های من از وزیر جهاد کشاورزی، وی نوید تامین 14 میلیون تن گندم را داد و اعلام کرد به دلیل کاهش ذخیره گندم، مقداری واردات انجام می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس نیکزاد صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی همه مدیران مناطق و واحدهای ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد خطاب به مدیران و معاونین شهرداری در یک سال پایانی شورا، ایجاد موج جدیدی از خدمت با تکیه بر همدلی و همراهی مدیران مناطق و واحدهای ستادی شهرداری یزد مورد انتظار است.

وی با اشاره به مأموریت اصلی شهر که ارتقا وضعیت نگه داشت شهر توسط مدیران شهری است افزود: در جریان بارندگی‌های اخیر به دلیل اقدامات اساسی و زیر بنایی مناسبی که در سال گذشته انجام شد، کم‌ترین آسیب به شهر و شهروندان وارد شد.

نیکونژاد ادامه داد: مأموریت دیگر تکمیل طرح‌های متوقف، نیمه تمام یا در حال اجرای شهرداری شده است که باید با نیت خیرخواهانه و جهت خدمت به مردم با سرعت و دقت و بدون نقص مدنظر قرار گیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اکنون که در ابتدای سال قرار داریم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تا قبل از ورود به فصل سرد سال بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی به مرحله پایانی رسیده باشد و انرژی، اعتبار همچنین نیروی انسانی را در همین راستا متمرکز کرده و به کار گرفته شود.

کد خبر 750175

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی