Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هفته گذشته ۲ پرونده خونین در آبادان رقم خورد که در نخستین پرونده فاطمه برحی که پس از عقد با پسر عمویش از خانه گریخته بود و یکسال در مشهد زندگی می‌کرد از سوی شوهر به آبادان بازگردانده شد.

شوهر فاطمه برحی در اقدامی هولناک زنش را کنار رودخانه بهمنشیر کشاند و در آنجا سرزنش را برید و با چاقوی خونینی که در دست داشت به کلانتری ۱۱ ولیعصر آبادان رفت و به قتل زنش اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم‌های جنایی به محل قتل فاطمه برحی اعزام شدند و با جسد سربریده شده زن جوان روبرو شدند که در این صحنه پسر جوان ادعا کرد از سوی خانواده اش تحریک شده و همسرش را به قتل رسانده است.

جزئیات فرار فاطمه برحی
فاطمه برحی که به اجبار خانواده اش با پسرعمویش ازدواج کرده بود با توجه به اینکه خواهرش در ازدواج با پسرعموی دیگرش همیشه زیر باد کتک بوده و پس از ازدواج به کمک یکی از دوستانش از آبادان به مشهد فرار می‌کند.

عموی فاطمه برحی یا همان پدرشوهرش نیز سال‌ها قبل خواهرش را که قصد جدایی از شوهرش داشته سربریده و پس از سال‌ها زندان با توجه به رضایت اولیای دم آزاد شد.

فاطمه برحی یکسال در شهر مشهد زندگی می‌کرد که شوهرش موفق به شناسایی وی می‌شود و پس از اینکه او را به خانه برمی گرداند دست به قتل فاطمه برحی می‌زند.

دومین جنایت ناموسی در آبادان
فردای روز قتل فاطمه برحی نیز زن جوانی با ضربات چاقوی برادرش در جلوی خانه شان در منطقه بهار ۹ آبادان به قتل رسید و برادر این زن جوان نیز پس از دستگیری ادعا کرد که خواهرش با توجه به اینکه ازدواج کرده بود با پسر جوانی در ارتباط بود و حتی پلیس نیز او و پسر جوان را در خانه اش دستگیر کردند و خواهرم ۲ ماه در زندان بود که پس از آزادی اش تصمیم به قتل او گرفتم.

این جوان خواهرش را با ضربات زیاد چاقو به قتل رساند و ادعا کرد به خاطر آبرو و خیانت به شوهرش کشته است.

رضایت در قتل‌های ناموسی آبادان
یک هفته از ماجرای قتل فاطمه برحی و زن جوان که به دست برادرش در آبادان به قتل رسیده می‌گذرد و زمزمه‌هایی از این ۲ خانواده به گوش می‌رسد که بزرگان طایفه‌ها و بزرگان و ریش سفیدان جلساتی را برگزار کردند و تصمیم بر آن شده است که در اولین جلسه دادگاه این ۲ پرونده ناموسی، اولیای دم ۲ زن آبادانی رضایت به بخشیده شدن قاتلان همسر و خواهر دهند.

بنا به این گزارش، در صورت رضایت اولیای دم در این ۲ پرونده، عاملان جنایت با حکم دادگاه و از نظر جنبه عمومی جرم باید چند سال در زندان بمانند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فاطمه برحی قتل آبادان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.
عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است. 


منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....