Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:29:34 GMT

برخورد با مفسدان عامل ایجاد امید در جامعه است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۶۱۰۸

برخورد با مفسدان عامل ایجاد امید در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی غروب سه‌شنبه در آئین افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شهری که همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: تبرک اعمال انسان به نام ائمه اطهار (ع) از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی اظهار داشت: انتخاب عدد ۱۱۰ برای افتتاح پروژه‌ها نشان دهنده ارادت مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی به مسئله ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ضمن تقدیر از خدمت رسانان به مردم در حوزه سلامت و یا در انجام تغسیل و اعمال شرعی از دنیا رفتگان، افزود: تمام این خدمات برای نظام و اهل‌بیت (ع) به عنوان یک وظیفه انجام شده است.

وی تصریح کرد: خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نیازمند هوشیاری و تدبیر است بنابراین باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشت.

آیت الله سعیدی گفت: برخورد با مفسدان و دشمنان داخلی عامل ایجاد امید در جامعه محسوب می‌شود.

وی تثبیت ولایت به برکت حضرت معصومه (س) را امری واقعی دانست و افزود: یکی از فرازهای زندگی این بزرگوار ارادت وی به ولایت بوده و نقش مهمی در این حوزه ایفا کرده است.

امام جمعه قم بیان کرد: بانوان دینی از جمله حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) در تثبیت ولایت نقش مؤثری ایفا کرده‌اند.

کد خبر 4956997

منبع: مهر

کلیدواژه: قم امام جمعه قم شهرداری قم ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا مواد مخدر استانداری سمنان ایلام سازمان تبلیغات اسلامی آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، این در شرایطی است که ژوزه مورایس به دلیل خریدهای خارجی و حضور بازیکنانی نظیر کاتاتائو, کامسوبا، نیلسون جونیور و عیسی عباس که عملکرد خوبی در اصفهان نداشته‌اند به شدت در نیمه دوم دومین فصل حضورش تحت فشار قرار گرفته و در این بین خیلی به عملکرد برایان دابو که سابقه قابل اتکایی در لیگ یک فرانسه و سری‌آ ایتالیا دارد، توجه نمی‌کند. 

با این حال دابو به ویژه در هفته‌های اخیر که دیگر به مانند بسیاری از هفته‌های فصل با تغییر پست مداوم مواجه نمی‌شود و در پست هافبک دفاعی که تخصص اصلی او به شمار می‌رود وارد ترکیب می‌شود، توانسته به بهترین فرم خود دست پیدا کند و عملکرد او توجه بسیاری از مربیان لیگ برتر را به خود جلب کرده است. 

دابو شب گذشته نیز در مصاف با پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود و توانست در کنار سایر نفرات تیم مورایس به خوبی سد محکمی پیش از رسیدن توپ به مدافعین تیم ایجاد کند، تا خیلی خطر جدی‌ای روی دروازه پیام نیازمند ایجاد نشود. 

اما دابو یک اقدام اثرگذار دیگر هم در مصاف با سرخ‌پوشان پایتخت داشت؛ جایی که در دقیقه ۸۱ و در شرایطی که شاگردان اسمار ویرا با شدت بیشتری به دنبال طراحی حملات بودند، با ایجاد یک درگیری آگاهانه در میانه میدان برای گرفتن سرعت بازی پرسپولیس با امید عالیشاه وارد چالش شد و در این صحنه پس از وارد کردن امید عالیشاه به شکل حرفه‌ای خود را در نقش مظلوم ماجرا جا زد تا کاپیتان پرسپولیس با وجود تجربه بالایی که دارد، واکنش تندی نشان بدهد و بیژن حیدری مجاب به اخراجش شود. 

پرسپولیس تا دقیقه ۸۱ و پیش از اخراج امید عالیشاه حملات پراکنده‌ای برای باز کردن دروازه سپاهان انجام می‌داد، اما پس از ۱۰ نفره شدن دیگر نتوانست اقدام موثری برای طراحی حملات داشته باشد و در نهایت هم درحالی‌که حتی سپاهان تا آستانه گلزنی پیش رفت، بازی با تساوی بدون گل تمام شد تا نقش دابو در روزی که بی‌امان جنگید و از تجربه خود نهایت استفاده را برای کمک به تیمش برد، با یک امتیاز و کسب یک نتیجه تلخ از زمین مقابل دیدگاه هوادارانش خارج شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • رسالت معلمی دفاع از حق است