Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی از کمک‌های کریمانه اعضاء و فعالان کانون‌ فرهنگی هنری «ضامن آهو» به محرومان در دهه کرامت خبر داد و گفت: اجرای مرحله دوم کمک به مستاجران و نیز تهیه جهیزیه برای جوانان در شُرف ازدواج ازجمله این اقدامات است.

«فرزانه رفیعی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو» همزمان با دهه کرامت، اظهار کرد: گروه جهادی دختران نوجوان با نام «سردار آسمانی» به مناسبت دهه کرامت اقدام به برپایی جشن های ویژه ای در پارک مجاور مسجد کرده است که توزیع بسته های فرهنگی، اهدای گل به دختران و بسته های ارزاق از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضامن آهو مسجد جواد الائمه(ع) واقع در فاز 4 پردیس از توزیع 313 بسته فرهنگی در طرح «سه شنبه های مهدوی» خبر داد و گفت: به مناسبت دهه کرامت غرفه های حجاب و عفاف در مجاور مسجد افتتاح می شود. همچنین به این مناسبت به سه دختر علاقه مند به حجاب که از خانواده های بی بضاعت هستند، چادر هدیه داده می شود.

 

رفیعی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان در راستای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه اقدام به شناسایی نیازمندان محله  کردیم و در دهه کرامت نیز به این افراد کمک رسانی خواهیم کرد. همچنین، مرحله دوم کمک به پرداخت اجاره بهای نیازمندان در ایام دهه کرامت انجام و به کمک بهزیستی در میان دانش آموزان مدارس ماسک و دستکش توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: به مناسبت دهه کرامت برای یک جوان در شرف ازدواج نیازمند جهیزیه تهیه و اهدا کرده ایم. این رویکرد در مناسبت ها و اعیاد مذهبی در طول سال انجام می شود. ضمن اینکه با شناسایی آسیب های محله برای نوجوانان دختر و پسر برنامه ریزی فرهنگی کردیم به طوری که 80  درصد دختران تحت پوشش برنامه های کانون ضامن قرار خواهند گرفت.

 

رفیعی به اجرای طرح ملی «راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار، ایثار رمضان)»، اشاره و اظهار کرد: بسیاری از خانواده های آبرومند پس از شیوع ویروس کرونا کسب و کارشان را از دست داده اند، به همین جهت یکی از رویکردهای مورد توجه در این کانون شناسایی چنین خانواده هایی توسط گروه های دوستی و به صورت محرمانه بود، تا بسته های ارزاق و اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده را میان آنها توزیع کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو(ع)» در جوار مسجد جواد الائمه(ع) افزود: یکی از برنامه های ما آموزش دوخت ماسک به گروه های جهادی بود تا پس از تولید ماسک و استریل در پارک فناوری پردیس در قالب بسته های فرهنگی در مناطق محروم و مجتمع های مسکونی این منطقه توزیع شود.

 

رفیعی پیرامون دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو» بیان کرد: همایش «دختران آفتاب» به منظور اجرای طرح جهادی برای دختران 7 تا 17 سال از جمله برنامه هایی است که درصدد برگزاری آن هستیم، چراکه این قشر به عنوان مادران آینده نیازمند هدایت هستند. به همین جهت تلاش می کنیم تا این طرح را به صورت شهرستانی برای این گروه سنی اجرا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ضامن آهو مسجد جواد الائمه(ع) رویکرد تبلیغی و فعالیتی این کانون خدمات مشاوره ای و  مذهبی به مخاطبان دانش آموز دانست و گفت: این کانون با ارایه مشاوره های خانواده توانسته مانع از جدایی برخی برخی از زوج های جوان شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد مسجد کانون فرهنگی هنری دهه کرامت ضامن آهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی