Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:18:15 GMT

حلوای بادام‌ زعفرانی + طرز تهیه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۶۶۶۹

حلوای بادام‌ زعفرانی + طرز تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آرد گندم را در تابه‌ی مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید و با حرارت ملایم تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود. آرد برنج را هم جداگانه تفت دهید. اینک هر دو را با هم ترکیب کنید. بعد روغن را اضافه و به مدت ۵ دقیقه‌ی دیگر تفت دهید.

مواد لازم:

آرد گندم.... ۲۰۰ گرم

آرد برنج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ۵۰ گرم

روغن جامد..... ۱۲۵ گرم

پودر هل .....۱ قاشق سوپخوری

پودر بادام .....۸۰ گرم

مواد لازم برای تهیه‌ی شربت

آب... ۲۵۰ میلی لیتر

شکر.... ۵۰۰ گرم

زعفران دمکرده.... ۱ قاشق سوپخوری

مواد لازم برای تزئین

گردوی خرد کرده ...... به میزان لازم

روش‌تهیه

آرد گندم را در تابه‌ی مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید و با حرارت ملایم تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود. آرد برنج را هم جداگانه تفت دهید. اینک هر دو را با هم ترکیب کنید. بعد روغن را اضافه و به مدت ۵ دقیقه‌ی دیگر تفت دهید. حالا تابه را از روی اجاق بردارید و صبر کنید تا کاملاً خنک شود. سپس هل و بادام را اضافه کنید. اکنون آب و شکر را روی حرارت قراردهید تا شکر در آب حل شود. اینک زعفران دمکرده را اضافه نمائید و شربت را بجوشانید تا به اندازه‌ی لازم غلیظ شود. حالا بتدریج شربت را به ترکیب بالا اضافه و مخلوط نمائید. اکنون قالب مستطیل شکل به اندازه‌ی ۳۰×۳۰ سانتیمتر را با سلفون کاملاً بپوشانید. سپس حلوا را درون قالب بریزید، سطح آن را صاف کنید و با گردو بپوشانید و پس از سرد شدن، به شکل لوزی برش بزنید و در ظرف زیبائی بچینید.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی ایرانی آموزش آشپزی تفت دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چای دبش نیز تاکید کرد: از همان ابتدا پرونده‌ای قضایی تشکیل و بازپرس پرونده تحقیقات کاملی را انجام داد و برخی افراد از جمله صاحب اصلی چای دبش بازداشت شد و برخی با قرارهای لازم صادر شدند و پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدیدی کشف شد، تعدادی مهر مربوط به شرکت های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که تحقیقات در حال انجام است و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم می‌شود و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: دستگاه قضایی درباره پرونده‌های مطرح شده تحت هیچ فشاری نیست و رسیدگی به این پرونده‌ها مانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901315

دیگر خبرها

  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو