Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک ولث منجمنت آمریکا می‌گوید سیاست‌های پولی انعطاف پذیر فدرال رزرو، برای طلا و فلزات صنعتی همچون مس نقش حمایتی ایفا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، معاملات آتی طلا برای تحویل در ماه آگوست در بازار بورس نیویورک (کومکس) روز دوشنبه را با قیمت 1779 دلار به ازای هر اونس در ارتفاعات یک ماهه سپری کرد و این در حالی است که معاملات آتی مس برای ماه جولای تا روز گذشته با قیمت 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6695 دلار انجام شد؛ رقمی که ارتفاع 2.70 دلار در روز دهم جولای را که قوی‌ترین سطح فلز سرخ از ژانویه محسوب می‌شود، تهدید کرد.
Wealth Management در یادداشتی مطالعاتی نوشت: طلا و فلزات صنعتی هفته گذشته اندکی رشد داشتند؛ فلز زرد همچنان روی نوار بازار گاوی حرکت می‌کند و مس نیز راه خود را به سوی چنین بازاری باز کرده است. احتمال بروز تورم ناشی از سیاست‌های بانک مرکزی از این فلزات حمایت می‌کند؛ فلزاتی که همزمان با افت ارزش ارز، ارزش خود را حفظ می‌کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین

با وجود سرکوب تظاهرات حامیان فلسطین در روزهای گذشته، اعتراضات دانشجویی در سراسر آمریکا هنوز ادامه دارد و با دخالت پلیس تا کنون حدود ۵۵۰ نفر بازداشت شده اند، در جریان این حمایت ها، دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند.

دریافت 13 MB

خبرنگار: سمیه ایمانیان / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است