Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@03:44:47 GMT

روزنامه‌های ورزشی ۴ تیرماه؛ کامبک فوتبال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۰۶۳

روزنامه‌های ورزشی ۴ تیرماه؛ کامبک فوتبال

لیگ برتر فوتبال بعد از ماه‌ها وقفه سرانجام با دیدار استقلال و فولاد امشب به زندگی‌های فوتبال دوستان برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۴ تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "نشنیدم بازیکنی جز بیرانوند از پرسپولیس جدا شود " به اظهارات مهدی ترابی در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر کنار گذاشتن برخی بازیکنان از جمله محمد انصاری و سید جلال حسینی از پرسپولیس برای فصل آینده پرداخت، ادعاهایی که به گفته ترابی فعلاً عملی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"ای زندگی سلام " به بازگشت خون فوتبالی به رگ فوتبال ایران پرداخت، بازگشتی که سر آغاز آن جدال دو اسطوره آبی در غالب تیم‌های استقلال و فولاد است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ادامه تلاش‌ها برای فراری دادن بشار" به عدم پرداختی باشگاه پرسپولیس در وعده مقرر به بشار پرداخت، بدقولی که شاید برای فراری دادن هافبک عراقی پرسپولیس است که برای فصل آینده مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد از پرسپولیس درخواست کرده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "کشتی فرنگی از المپیک حذف نمی‌شود" از تغییر موضع برگزار کنندگان المپیک برای عدم حذف کشتی فرنگی از این رویداد پرداخت، اتفاقی که خبری خوش برای ورزش ایران قلمداد می‌شود.

"ایران ورزشی" با عنوان "دوئل آبی در منطقه قرمز " به جدال دو هم تیمی سابق استقلال یعنی فرهاد مجیدی و جواد نکونام در اهواز پرداخت، شهری که همچنان جزو شهرهای قرمز محسوب می‌شود ولی فولاد آرنا برای چند ساعت آبی‌تر از همیشه خواهد شد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"ما پرسپولیسیم و حالا حالا قهرمانیم" به انگیزه بالای قهرمانی سرخ‌ها از زبان سیامک نعمتی پرداخت، کسی که اگر چه در فصل جاری کمتر در ترکیب سرخپوشان حاضر شده است ولی همواره مهره‌ای مؤثر محسوب می‌شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "سورپرایز نیکفر، امید تا سه فصل دیگر در ارتش زرد می‌جنگد " به تمدید سه ساله هافبک دفاعی طلایی پوشان پرداخت، بازیکنی که در کنار مهدی کیانی می‌تواند کمربند میانی سپاهان را برای چندین سال بیمه کند.

کد خبر 430319

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس که در ده دقیقه پایانی وقت های معمول کامبک خورده و با دریافت دو گل از ایراکو بازی را 2-2 کرده بود در وقت های ضافه دو گل زد تا به سمت پیروزی در وقت های اضافه برود  اما باز هم کامبک خورد.

پرسپولیس وقت اضافه اول را با نتیجه  3 بر 2 تمام کرد و در شروع وقت اضافه دوم هم با ضربه نهایی آل کثیر به گل چهارم دست یافت .در چنین شرایطی به نظر می رسید آنها در این دقایق شرایط حفظ این پیروزی را داشته باشند اما به شکل عجیبی دو گل دیگر دریافت کردند تا عجیب ترین بازی جام حذفی چهار چهار مساوی شود و بازی به  ضربات پنالتی برود.

جالب اینکه سرنوشت بازی در اختیار دو گلری است که هردو مدتی طولانی با علیرضا بیرانوند کار کرده‌اند. رفیعی جوان (پرسپولیس) و گوهری (آلومینیوم).

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت