Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@06:38:50 GMT

ارتباط متهم قتل با خواننده معروف پاپ!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۱۲۰

ارتباط متهم قتل با خواننده معروف پاپ!

رویداد۲۴ صبح پنجشنبه ۲۹ خرداد، جسد سوخته یک زن کنار بزرگراه باقری پیدا شد. از زمان مرگ وی حدود ۴۸ ساعت می‌گذشت اما دو گردنبند و انگشتر زن میانسال سرقت نشده بود و همین مسأله حکایت از آن داشت که جنایت به خاطر سرقت نبوده است. در اطراف جسد نیز ۴ فشنگ و تکه‌ای از اسلحه کلت کمری کشف شد.

جسد به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی پایتخت برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ پرونده‌های فقدانی رفته و با پرونده‌ای مواجه شدند که مشخصات زن ناپدید شده با مشخصات جسد سوخته شباهت زیادی داشت. خانواده زن ۶۱ ساله ناپدید شدن او را شامگاه ۲۷ خرداد گزارش کرده بودند.

کارآگاهان جنایی از خانواده زن میانسال به‌نام مهوش خواستند تا برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند و با حضور خانواده مهوش در پزشکی قانونی، آنها از روی طلاهایی که همراه زن میانسال بود هویت جسد را شناسایی کردند.

یکی از اعضای خانواده مهوش در تحقیقات گفت: سال ۹۰ مادرمان مغازه‌ای که در میدان امام حسین(ع) داشت را به زنی به مبلغ یک میلیارد تومان فروخت. هزینه خرید مغازه از سوی خریدار با چک پرداخت شد. اما چک‌ها بلامحل بودند. از آن موقع درگیری ما با زن خریدار و بچه‌هایش آغاز شد. حتی از آنها شکایت هم کردیم و پرونده ما در یکی از مجتمع‌های قضایی در حال رسیدگی است.

او ادامه داد: داماد این زن یکی از خواننده‌های معروف پاپ کشور است. او پسری به‌نام هومن دارد که مدتی قبل به اتهام قاچاق مواد مخدر دستگیر شد و برای گذراندن دوران حبس به زندان شهرستان ساری منتقل شد. اما هومن با شیوع کرونا، موفق شد با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد شود. روز حادثه هومن با مهوش تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت تا بر سر بدهی صحبت کنند اما دیگر خبری از او نشد.

دوربین‌های مداربسته

با اطلاعاتی که خانواده مهوش در اختیار تیم تحقیق قرار دادند، به دستور بازپرس مصطفی واحدی، دوربین‌های اطراف محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت. تصاویر نشان می‌داد که مهوش سوار بر خودروی پژو سفید رنگی شده است. با استعلام پلاک خودروی پژو مشخص شد که خودرو متعلق به همسر هومن است.

همچنین زمانی که تیم تحقیق به سراغ هومن رفتند، مشخص شد که از زمان ناپدید شدن مهوش او نیز ناپدید شده است. تمامی سرنخ‌ها، حکایت از این دارد که هومن در این جنایت نقش داشته و بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث خواننده پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند

ارکستر نوای آفتاب در نخستین فعالیت هنری خود در سال ۱۴۰۳ ، قطعاتی از موسیقی بی کلام را به صحنه خواهد برد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال 1403، سی و یکم خرداد و با اجرای کنسرتی در بخش موسیقی بدون کلام برگزار می‌شود.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده  توضیح داد:  از سال 1387 که اجرا با ارکسترهای مختلف  را آغاز کردم  همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که  عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

نگاهی به آخرین اجرای ارکستر سمفونیک تهران / رپرتواری جذاب با اجرایی متوسط

ارکستر نوای آفتاب در سال 1402 در  دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری 40 نفره  داشته باشیم.

قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره دیگر جزئیاتِ این اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند