Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهاجمان فوتبال نقش تعیین کننده‌ای در برتری تیم‌های خود دارند. یک مهاجم با گلزنی خود راه پیروزی تیمش را هموار می‌کند. در طول تاریخ مهاجمان مطرحی در دنیای فوتبال ظاهر شدند که هر کدام یک ویژگی خاص نسبت به سایر مهاجمان داشتند. در ادامه گزارش ویژگی‌های برترین مهاجم تاریخ دنیای فوتبال را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از نگاه نشریه سان انگلیس کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن قدرتمند‌ترین و با تکنیک‌ترین پای راست مهاجمین تاریخ فوتبال را دارد. این بازیکن افسانه ای، پیش از رسیدن به سن ۲۱ سالگی توانسته است ۱۱۶ گل به ثمر برساند. کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس در اظهار نظری جالب درباره این بازیکن گفته است که امباپه برترین بازیکن حال حاضر و ستاره آینده دنیای فوتبال است.

برترین چپ پای تاریخ فوتبال

قوی‌ترین پای چپ مهاجمان فوتبال به لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا تعلق دارد. این بازیکن تاکنون ۷۰۰ گل به ثمر رسانده است. لیونل مسی در زدن ضربه‌های آزاد با پای چپ، مهارتی خاص دارد. این بازیکن برترین زننده ضربات آزاد در میان معتبر‌ترین لیگ‌های اروپایی است.

بیشتر بخوانید:

برترین گلزنان جوان تاریخ فوتبال + عکس سخت کوش‌ترین مهاجم تاریخ فوتبال

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس قوی‌ترین قلب و قدرت درونی را در میان برترین مهاجمان تاریخ دارا است. این بازیکن به دلیل سخت کوشی خود توانسته به بالاترین سطح فوتبال دنیا برسد و فاتح رقابت‌های مختلف شود. رونالدو زمانی که در تیم فوتبال منچستر یونایتد بازی می‌کرد از سوی بازیکنان این تیم تحت فشار بود، اما با سخت کوشی خود درس بزرگی به این بازیکنان داد.

گری لینکر که یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس است از غریزه بالایی برخوردار بوده است. این بازیکن در بازی‌های مختلف با استفاده از غریزه ذاتی، برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کرده است. گری لینکر به دلیل غریزه ذاتی اش در لیست منتخب مهاجمان ما قرار می‌گیرد. این بازیکن در ۸۰ بازی ملی توانست ۴۲ گل به ثمر برساند.

جیمی واردی بازیکن تیم فوتبال لستر سیتی نفر بعدی این لیست است. این بازیکن با گام‌هایی بلند و سریع بسیاری از مدافعان را جا گذاشته و گلزنی می‌کند. واردی اکنون با ۱۹ گل در صدر جدول گلزنان لیگ جزیره ایستاده است. او در این فصل ۷۳ درصد از موقعیت‌های گلزنی خود را به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:

فرصت طلب‌ترین مهاجمان لیگ جزیره + عکس

مارکو فان باستن یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال هلند به دلیل استفاده از ظریف کاری‌های فوتبالی، نفر بعدی این لیست است. فان باستن در دوران بازی حرفه‌ای خود برای تیم‌های فوتبال آژاکس آمستردام و تیم آث میلان بازی کرد و موفق شد ۲۱۸ گل برای این تیم‌ها به ثمر برساند.

فرصت طلب‌ترین مهاجم تاریخ

توماس مولر بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ فرصت طلب‌ترین مهاجم تاریخ فوتبال است. حضور این بازیکن در طول بازی شاید به چشم تماشاگران فوتبال نیاید، اما اگر مدافعان هر تیمی لحظه‌ای از او غفلت کنند این مهاجم پاسخ آن‌ها را با یک گل می‌دهد. اکثر گل‌های مولر با فرصت طلبی از اشتباهات حریفان به ثمر نشسته است. مولر با فرصت طلبی خود، عنوان آقای گلی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را از آن خود کرد.

رونالدو نازاریو ستاره سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید، به دلیل داشتن قدرت بدنی بالا در میان مهاجمان، در لیست ما جا می‌گیرد. این بازیکن در طول دوران ورزش حرفه‌ای خود بار‌ها مصدوم شد، ولی پس از مصدومیت با قدرت بیشتری به کار خود ادامه داد. بسیاری از کارشناسان فوتبال این بازیکن را به عنوان با استعداد‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌شناسند. نازاریو با ۱۶۷ گل، رکوردار گلزنی در میان بازیکنان زیر ۲۱ سال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس لیونل مسی کریستیانو رونالدو کیلیان امباپه ترین مهاجم تاریخ ترین مهاجمان برترین مهاجم تاریخ فوتبال تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران

به گزارش مارکا؛ لیونل مسی اگرچه چند سالی است که از بارسلونا جدا شده و به نظر هم نمی‌رسد که برای بازی به این تیم برگردد اما آخرین قراردادش با این تیم دارای رقمی بود که بعد از 6 سال همچنان به عنوان پرمنفعت‌ترین قرارداد ورزشی تاریخ برای یک بازیکن شناخته می‌شود.

به موجب قرارداد 5 ساله‌ای که مسی سال 2017 با خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت باشگاه بست، او صاحب درآمدی 674 میلیون دلاری شد که همچنان رده نخست نجومی‌ترین قرارداد تاریخ با یک ورزشکار است.

در رده دوم ورزشکاران دارای پرسودترین قراردادهای تاریخ، جان رام، گلف‌باز اسپانیایی قرار دارد که چند روز پیش با لیگ LIV آمریکا قراردادی به ارزش 520 میلیون دلار امضا کرد.

در این رده‌بندی، قرارداد 2 سال و نیمی کریستیانو رونالدو با تیم النصر عربستان که به موجب آن 518 میلیون دلار درآمد کسب می‌کند، رتبه سوم را دارد. او سال 2022 از منچستریونایتد به تیم شهر ریاض پیوست و زمینه‌ساز ورود گروهی دیگر از ستاره‌های فوتبال اروپا به شبه جزیره عربستان با قراردادهای نجومی دیگر شد.

رده‌بندی کامل گران‌ترین قراردادهای ثبت شده با ورزشکاران در طول تاریخ به شرح زیر است:

 

بازیکن

رقم قرارداد

رشته ورزشی

طرف قرارداد

مدت قرارداد

1

لیونل مسی

674 میلیون دلار

فوتبال

باشگاه بارسلونا

5 سال

2

جان رام

520 میلیون دلار

گلف

لیگ گلف LIV

نامشخص

3

کریستیانو رونالدو

518 میلیون دلار

فوتبال

باشگاه النصر

2.5 سال

4

پاتریک ماهومس

450 میلیون دلار

فوتبال آمریکایی

تیم کانزاس‌سیتی چیفس

10 سال

5

مایک تروت

427 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم لس‌آنجلس داجرز

12 سال

6

موکی بتس

365 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم لس‌آنجلس داجرز

12 سال

7

کانلو

365 میلیون دلار

بوکس

شبکه تلویزیونی DAZN

5 سال

8

آرون جاج

360 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم نیویورک یانکیز

9 سال

9

مانی ماچادو

350 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم سن‌دیه‌گو پادرس

11 سال

10

فرانسیسکو لیندور

341 میلیون دلار

بیس‌بال

تیم نیویورک متس

10 سال

 

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه