Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که شخصی طی ۲ فقره نامه جعلی منتصب به مقام قضائی مبلغ ۲۶ میلیارد ریال از حساب یک شرکت دولتی برداشت کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و تعامل با نماینده حقوقی و حراست یکی از بانک ها پرینت حساب  مقصد کلاهبردار را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که مبالغ برداشتی توسط  شخص کلاهبردار به مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت خرید طلا، ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بابت خرید چهار دستگاه خودرو شامل: هایما، سوناتا، جک و سمند، پنج میلیارد ریال به حساب خواهرش و مابقی مبلغ را به حساب خودش نزد بانک ملی واریز کرده است.

سردار انصاری ابراز داشت: بلافاصله دستور ممنوع الخروجی برای متهم  اصلی پرونده صادر شد.

وی تاکید کرد: مأموران با انجام تلاش های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی و پنج متهم دیگر پرونده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و طلاهای خریداری شده توسط متهم به مقدار تقریبی ۴۵۰ گرم کشف و خودروها توقیف شد.

سردار انصاری افزود: این متهمان دارای سابقه کیفری در زمینه جعل و کلاهبرداری هستند.

وی ابراز داشت: ۶ متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یاسوج کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند