Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@08:44:03 GMT

آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۷۷۶۰

آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش

شهردار خاش گفت: در راستای اجرای طرح عدالت محله‌ای و با هدف تکریم شهروندان از ابتدای سال تاکنون افزون بر ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: طرح آسفالت معابر محلات با اجرایی شدن برنامه‌های پیش بینی شده در افق ۱۴۰۰ این شهرداری در دستور کار قرارگرفته و با عمل به تعهدات تلاش می‌کنیم در کمترین زمان نهضت بزرگ آسفالت معابر شهر خاش به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تا پایان امسال افزون بر ۲۰۰ هزار متر دیگر از معابر خاش آسفالت خواهد شد.

شهردار خاش با بیان اینکه گستره شهری خاش وسیع شده و با حجم بالایی از معابر خاکی روبرو هستیم، عنوان کرد: برای زیرسازی و آسفالت معابر به اعتبارات کلان ده‌ها میلیاردی نیاز داریم و اگر حمایت‌های دولت نباشد با دشواری‌های فراوانی در مسیر خدمت به مردم مواجه خواهیم شد.

تمندانی ادامه داد: با توجه به اینکه آسفالت معابر به عنوان حق شهروندان و آیندگان به شمار می‌آید، از خانواده‌ها درخواست داریم به منظور حفظ معابر کیفی از رهاسازی فاضلاب، زباله، نخاله‌های ساختمانی، سوخت و غیره در معابر عمومی پرهیز کنند، زیرا همکاری با شهرداری در این راستا احترام گذاشتن به حقوق همه شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شهروندان و رفع مشکلات آن‌ان به کار می‌گیریم تا بتوانیم برای رفع مشکلات شهر گام‌های مؤثری برداریم.

شهردار خاش ادامه داد: در سال جاری روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر شهر بویژه در محلات با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.

منبع: ایرنا

کد خبر 430334

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آسفالت آسفالت معابر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، هادی حلیم زاده جمع آوری متکدیان و کودکان کار از سطح معابر را یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان در دزفول دانست و ادامه داد: شهرداری دزفول با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان، دادستان و نیروی انتظامی جمع آوری متکدیان و کودکان کار را در این شهر آغاز کرده است.

وی افزود: ۴۸ متکدی و کودک کار طی مرحله نخست این طرح از تقاطع‌های پرتردد دزفول جمع آوری و برای تعیین تکلیف و ساماندهی به دستگاه‌های متولی تحویل داده شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول بیان کرد: متکدیان و کودکان کار جمع آوری شده به چند دسته تقسیم می‌شوند که برخی به بهزیستی، برخی اتباع غیرمجاز به پلیس اتباع و برخی به مراکز نگهداری در اهواز انتقال داده می‌شوند.

وی همراهی شهروندان برای ساماندهی معابر شهری را ضروری دانست و ادامه داد: طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار طی روز‌های اخیر در دزفول آغاز شده است و تا پاکسازی و ساماندهی کامل معابر طی یک ماه آینده ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز