Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:47:15 GMT

۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۵۸۴۸

۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش آسفالت شد

عبدالمجید تمندانی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح آسفالت معابر محلات با اجرایی شدن برنامه های پیش بینی شده در افق ۱۴۰۰ این شهرداری در دستور کار قرارگرفته و با عمل به تعهدات تلاش می‌کنیم در کمترین زمان نهضت بزرگ آسفالت معابر شهر خاش به پایان برسد.
وی بیان کرد: تا پایان امسال افزون بر ۲۰۰ هزار متر دیگر از معابر خاش آسفالت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار خاش با اشاره به اینکه گستره شهری خاش وسیع شده و با حجم بالایی از معابر خاکی روبرو هستیم، اظهار داشت: برای زیرسازی و آسفالت معابر به اعتبارات کلان دهها میلیاردی نیاز داریم و اگر حمایت های دولت نباشد، با دشواری های فراوانی در مسیر خدمت به مردم مواجه خواهیم شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه آسفالت معابر به عنوان حق شهروندان و آیندگان به شمار می آید، از خانواده‌ها درخواست داریم به منظور حفظ معابر کیفی از رهاسازی فاضلاب، زباله، نخاله‌های ساختمانی، سوخت و غیره در معابر عمومی پرهیز کنند، زیرا همکاری با شهرداری در این راستا احترام گذاشتن به حقوق همه شهروندان است.
تمندانی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شهروندان و رفع مشکلات آن‌ان به کار می‌گیریم تا بتوانیم برای رفع مشکلات شهر گام‌های موثری برداریم.
وی ادامه داد: در سال جاری روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر شهر بویژه در محلات با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

برچسب‌ها مناسب سازی معابر سیستان و بلوچستان خاش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناسب سازی معابر سیستان و بلوچستان خاش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مناسب سازی معابر سیستان و بلوچستان خاش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بهشتی فرد در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی بارندگی‌های های اخیر که از شب گذشته آغاز شد و از قبل از ظهر امروز شدت گرفت، آتش نشانان بیش از ۱۰۰ مورد امداد رسانی به خودروهای گرفتار شده در معابر شهری و ۱۰۰ مورد تخلیه آب منازل مسکونی در سطح شهر اقدام کردند.

وی افزود: به رغم آمادگی شبانه روزی تیم‌های عملیاتی آتش نشانی، از روز قبل، هشدار آماده باش ۱۰۰ درصدی به کلیه نیروهای عملیاتی و ستادی ابلاغ شد و از صبح امروز، کار امداد رسانی به شهروندان توسط آتش نشانان پنج ایستگاه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

بهشتی فرد بیان کرد: در پی بارندگی‌های اخیر، گزارش آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی، خصوصاً ساختمان‌های در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پنج ایستگاه عملیاتی به محل‌های گزارش شده اعزام و به شهروندان امداد رسانی کردند.

وی از مهار د ۲ مورد آتش سوزی منزل مسکونی و چندین مورد فرونشست زمین و تخلیه آب ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر توسط آتش نشانان اشاره کرد و افزود: به رغم کمبود امکانات کار امداد رسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6095387

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا